Μία τάση που δεν περιμέναμε να ξαναδούμε επιστρέφει φέτος δυναμικα
Είναι γεγονός και μάλιστα αδιαμφισβήτητο: αυτό που πριν από κάποιες σεζόν αντιμετωπιζόταν με σνομπ ανασήκωμα των φρυδιών, τώρα είναι και πάλι νούμερο ένα τάση στη μόδα του δρόμου και της πασαρέλας. Η Miroslava Duma επαναφέρει το trend των λογοτύπων φορώντας ένα μπλουζάκι με την λέξη Google, οι Vetements έτσι και αλλιώς έχουν επενδύσει στην ροκ πλευρά της τάσης, και τα υπόλοιπα brands ακολουθούν, από τα καθαρά αθλητικά όπως Fila, Champion και Adidas μέχρι οίκοι όπως Givenchy, Christopher Kane και Versace.
YSL παντού
Ακόμη και ο γαλλικός οίκος ακολουθεί το trend και αφού επαναφέρει το πλήρες όνομα του δημιουργού του στο λογότυπο (YSL και πάλι) κάνει μαζί με τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή του Anthony Vaccarello ντεμπούτο σε νέα θέση αυτή τη φορά: όχι επάνω σε κάποια μπλούζα αλλά σαν λαμπερό κρυστάλλινο τατουάζ πάνω στα πόδια των μοντέλων και σε λεπτά, σχεδόν διάφανα 80’s καλσόν. Συμπέρασμα: Η τάση είναι επίσημη!