To boomerang του οίκου Chanel προκαλεί συζητήσεις

 

To διαδίκτυο παίρνει φωτιά με το νέο αθλητικό προϊόν του διάσημου γαλλικού οίκου 

Μαθαίνουμε ότι η Chanel κυκλοφόρησε μόλις στην αγορά ένα ξύλινο μπούμερανγκ στην τιμή των 1500 δολαρίων και το κοινό έχει μέχρι στιγμής ανάμεικτα συναισθήματα. Το fashion brand, συγκεκριμένα, αντιμετωπίζει έντονη κριτική για εκμετάλλευση παραδοσιακών στοιχείων πολιτισμού και ιστορίας και άγνοια για την κλασική σημασία αυτού του αντικειμένου. Γιατί όμως τόση φασαρία;

Οι Αυστραλοί Αβορίγινες, που ανήκουν στην πιο φτωχή δημογραφική ομάδα της ηπείρου, θεωρούν τα μπούμερανγκ ως το ένα από τα πιο σημαντικά σύμβολα του πολιτισμού τους, και ένα από τα αρχαιότερα εργαλεία κυνηγιού που δημιουργήθηκε ποτέ από τον άνθρωπο. Τοποθετώντας το λογότυπο της Chanel επάνω του, διεθνή μέσα όπως το Time.com αναφέρουν ότι “μετατρέπουν το παραδοσιακό εργαλείο σε status symbol”.

CHA

Tο Chanel Boomerang ανήκει στην συλλογή αθλητικών ειδών για το Καλοκαίρι 2017 που αποτελείται επίσης από ρακέτες παραλίες, μπάλες και ρακέτες του τένις και σανίδες που κοστίζουν από 450 έως 3600 δολάρια. Αυτό που δεν είναι ίσως τόσο γνωστό είναι ότι η Chanel προσφέρει luxury αθλητικά είδη εδώ και 12 χρόνια σε μια τεράστια σειρά από σανίδες του σερφ (ίσως το πιο πολυφωτογραφημένο προϊόν), μπάλες του μπάσκετ, του ποδοσφαίρου, καλάμια ψαρέματος (!) και πολλά ακόμη, αλλά είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζει τέτοια κριτική. Υπερβολή ή δίκαιη διαμαρτυρία; Ποια είναι η δική σας γνώμη;

Photo: Chanel

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ