Rocking the Shirt: Η επαναφορά μιας ιδέας που αγαπήθηκε πολύ

 

Είναι οι ροκ στάμπες το νέο must-have;  

Μα δεν το είπε και ο Kanye; “Καμία άλλη μάρκα δεν θα μπορούσε να πουλήσει σε ένα μέρος ρούχα αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων σε ένα μόνο μέρος και μέσα σε δύο μέρες”. Φυσικά αναφερόταν στο προσωπικό του fashion label και ναι, όσο η ελεύθερη κυκλοφορία της μουσικής στο Διαδίκτυο συνεχίζεται, δεν είναι ο μόνος τραγουδιστής που πλέον βλέπει την πώληση μπουφάν, T-shirts και φούτερ να μετατρέπεται σε βασικό του εισόδημα. Στη λίστα βρίσκονται ήδη οι Justin Bieber, Beyoncé και η Rihanna και πολλά, πιο κλασικά ονόματα.

Βέβαια οι σημερινοί fans των Guns N’ Roses, Iron Maiden και Rolling Stones δεν αρπάζουν απλώς ένα T-shirt από τον πάγκο στην έξοδο μετά τη συναυλία ως memorabilia όπως κάποτε, αλλά το συνδυάζουν προσεκτικά με γυαλιά-καθρέφτες, μίνι σορτσάκια και στεφάνια με λουλούδια στην Coachella ελπίζοντας στην προσοχή των φλας. Αθώο, σκέφτεστε, αφήστε τις κοπέλες να δείξουν ότι είναι ροκ και ας μην είναι. Ας δούμε λίγο και το business side των πραγμάτων όμως.

fuer-WamS-Stil-Chiara-Ferragni-wearing-Ba

Όταν η Chiara Ferragni και διάφορες άλλες bloggistas άρχισαν να μετατρέπουν αυτές τις μπλούζες σε statement pieces, επιχειρήσεις όπως η Bravado, παρακλάδι της Universal, και επίσημη συνεργάτης των Stones, της Lady Gaga και του Justin Bieber είδαν τα κέρδη τους να αυξάνονται κατακόρυφα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περιοδεία Purpose του νεαρού που αποτελούν λίγο ή πολύ οικονομικές κόπιες των κοστουμιών που φοράει ο ίδιος στη σκηνή – γκόθικ δημιουργίες από τον σχεδιαστή του streetwearlabel Fear of God, Jerry Lorenzo, ασπρόμαυρα πορτραίτα, αναφορές Heavy-Metal και Grunge, καθόλου Bieber, αλλά πολύ in fashion και πολύ αποδοτικά. Βέβαια όλα αυτά έγιναν μάλλον λίγο στο πόδι γιατί οι περισσότεροι θαυμαστές είδαν με απογοήτευση σε άλλα σημεία της μπλούζα να γράφει Purpose και σε άλλα Purose, αλλά τι πειράζει;

331193A800000578-0-image-a-1_1460395689678

Εδώ η Beyoncé το έκανε λίγο καλύτερα προσφέροντας στους θαυμαστές της την δυνατότητα να αγοράσουν στην πρώτη συναυλία του Formation Tour μπλούζες και άλλα αξεσουάρ με το σύνθημα Boycott Beyoncé. Χιούμορ και ένας έξυπνος τρόπος να βγάλεις τη γλώσσα στους επικριτές σου κάνοντας παράλληλα καλές πωλήσεις. Thumbs up!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ