Γαλλική φίρμα με έδρα το Λος Άντζελες, η Equipment σηματοδότησε την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου ζητώντας από τη Σοφία Καρβέλα να αναλάβει χρέη καλλιτεχνικής διευθύντριας. H πρώτη συλλογή της ελληνίδας σχεδιάστριας για το φθινόπωρο του 2024 έκανε πρεμιέρα πριν από λίγες ημέρες και είναι γεμάτη με φορέσιμα κομμάτια, “εκρήξεις” χρώματος και statement prints.


Mοντέρνες πινελιές
Η Σοφία Καρβέλα στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με την Patricia Field για τις σειρές “Sex and the City” και “Younger” και είχε συμβόλαιο με το The Wall Group. Κατά την προεπισκόπιση της νέας συλλογής, η Καρβέλα ανέφερε ότι την προσέλκυσε η πλούσια κληρονομιά της μάρκας που ιδρύθηκε το 1976. Σημείο αναφοράς της νέας συλλογής είναι τα χαρακτηριστικά πουκάμισα της Equipment. Καθώς και η συνεργασία σταθμός της φίρμας με την Kate Moss το 2016. “Ήθελα να δημιουργήσω ευκολοφόρετα, διαχρονικά κομμάτια”, δήλωσε η Σοφία Καρβέλα στο WWD. “Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι να διατηρηθεί ο χαρακτήρας της φίρμας Equipment ο οποίος βασίζεται στη διαχρονικότητα.”



Στην φθινοπωρινή συλλογή, κυριαρχούν σοφιστικέ γραμμές με μοντέρνες πινελιές. Υπέροχα κοστούμια από μαλλί και βισκόζη, ποικιλία από πλεκτά ημι-διαφανή ζιβάγκο, cropped σακάκια, ζακέτες, μαλακά denim παντελόνια και casual φορέματα είναι ανάμεσα στα highlights της συνεργασίας. Επιπλέον, η συλλογή περιλαμβάνει εμπριμέ πουκάμισα με την υπογραφή της Καρβέλα με μοτίβα εμπνευσμένα από τη δεκαετία του ’70. Τα οποία μάλιστα είναι 100% βαμβακερά και από 100% μετάξι.
Πέρα από τη ready to wear συλλογή για το φθινόπωρο του 2024, η Σοφία Καρβέλα ανέλαβε τον επανασχεδιασμό του λογότυπου της φίρμας Equipment. Σχεδιάζοντας το νέο λογότυπο, εξέφρασε τη σημασία του να είναι “clean, αξέχαστο και πολυτελές. Και κυρίως, να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να αποτυπωθεί εύκολα σε αξεσουάρ.”




Καλύπτοντας τις ανάγκες της αγοράς
“Δεδομένου ότι είμαι personal stylist και έχω δουλέψει με αρκετά brands καταλαβαίνω τι χρειάζονται οι γυναίκες. Αλλά και τι θέλουν και σε τι προτίθενται να επενδύσουν” δήλωσε η Σοφία Καρβέλα σχετικά με τη συλλογή. “Αισθάνομαι ότι αυτό που χαρακτηρίζει την μάρκα Equipment είναι ότι δεν βασίζεται στις τάσεις. Καθοδηγείται περισσότερο από τις ανάγκες. Στόχος μου είναι να δημιουργήσω κομμάτια που δίνουν την αίσθηση της πολυτέλειας χωρίς να κοστίζουν υπερβολικά.”
Φωτογραφίες, Equipment.
Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.