Dove: Περισσότερη φροντίδα, περισσότερο me-time

Η νέα καμπάνια του Dove στην Ελλάδα «What Happened to Care?» μας υπενθυμίζει τη σημασία που έχει η προσωπική φροντίδα μας. Και μας εμπνέει να την εντάξουμε ξανά στην καθημερινότητά μας.

Πανδημία, εγκλεισμός, μάσκα, γάντια, μέτρα. Μέσα σε αυτή τη δύσκολη συνθήκη η προστασία έχει γίνει η βασική μας προτεραιότητα! Τώρα είναι πολύ σημαντικό να προσφέρουμε έξτρα φροντίδα στον εαυτό μας. Να του φερόμαστε όμορφα και να κάνουμε, μέσα στα πλαίσια του εφικτού, πράγματα που μας κάνουν να νιώθουμε καλά.

Ανέκαθεν, ο ρόλος του Dove ήταν να βρίσκεται δίπλα σε όλες τις γυναίκες. Αποστολή του είναι να μας εμπνέει και να μας κινητοποιεί να εντάσσουμε στην καθημερινότητά μας την προσωπική φροντίδα Dove δίνοντας χώρο και χρόνο για το περίφημο «me-time», δηλαδή τον χρόνο με τον εαυτό μας.

Dove: Περισσότερη φροντίδα, περισσότερο me-time
Dove υγρό κρεμοσάπουνο original

Τώρα,  επανέρχεται για να μας υπενθυμίσει αρχικά ότι η ομορφιά πρέπει να αποτελεί πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Θέλει να μας τονίσει με τον πιο απαλό τρόπο ότι είναι πολύ σημαντικό και πολύτιμο να προσφέρουμε φροντίδα στον εαυτό μας κάτι που οι περισσότερες από εμάς έχουμε ξεχάσει.

Αυτό το κάνει με τα αγαπημένα προϊόντα Dove, όπως το υγρό κρεμοσάπουνο χεριών και το ενυδατικό κρεμοσάπουνο Original που φροντίζουν με αγάπη την επιδερμίδα μας, αλλά και με μια τρυφερή καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστούν αληθινές γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα. Η καθεμία έχει τη δική της ξεχωριστή ομορφιά, μακριά από κανόνες και στερεότυπα. Οι πρωταγωνίστριες βρίσκονται σε έναν χώρο που συμβολίζει την παραμελημένη ομορφιά και δίνουν μια μίνι «συνέντευξη», απαντώντας στο τι σημαίνουν και τι υποδηλώνουν για εκείνες οι λέξεις φροντίδα και ομορφιά!

Δες το online video του Dove εδώ:

Κενττική φωτό: Dove

Κείμενο: Πάτια Ιορδανίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ