Τέχνη, ιστορία και ομορφιά γίνονται ένα στη νέα καμπάνια της Lancôme στο Λούβρο. Οι ambassadors Amanda Seyfried, Zendaya, He Cong και Aya Nakamura ποζάρουν στις αίθουσες του Μουσείου ενσαρκώνοντας τους μύθους ιστορικών αγαλμάτων. Πιο δυναμικές από ποτέ, παρουσιάζουν με σαγηνευτικό τρόπο μια limited edition makeup και skincare συλλογή με στόχο να αναδείξουν τις διαφορετικές μορφές και εκφάνσεις της ομορφιάς.
Αποτυπώνοντας την γοητεία αγαλμάτων του Λούβρου
Η Zendaya ενσαρκώνει την Αφροδίτη του Κριού, φορώντας μαύρο φόρεμα με φουσκωτή κάπα, μια παραλλαγή από τις πρόσφατες καμπάνιες Smartwater και Bulgari. Σε μια δήλωση της, η ταλαντούχα ηθοποιός εξήγησε ότι η στάση της Σαμοθράκης αντιπροσωπεύει μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση και ένα ισχυρό σύμβολο επιτευγμάτων κάτι που εκφράζει την αληθινή ομορφιά. Η Amanda Seyfried από την άλλη, μιμείται την Diana of Gabies (Άρτεμις των Γαβίων) ρωμαϊκό αντίγραφο από προγενέστερο ελληνικό η δημιουργία του οποίου αποδίδεται στον Πραξιτέλη.
Την καλλιτεχνική παλέτα συμπληρώνει το κορυφαίο μοντέλο He Cong αποτυπώνοντας τη γοητεία της Αφροδίτης της Μήλου και η Aya Nakamura ενσαρκώνοντας την ουσία της Κορίννας. Για να αναπαράξει την ουσία αυτής της καλλιτεχνικής χώρας των θαυμάτων, ο οίκος Lancôme εστίασε σε εννέα εμβληματικά γλυπτά. Την Αφροδίτη της Μήλου, τη Φτερωτή Νίκη της Σαμοθράκης, την Κορίννα, την Αρτέμιδα των Γαβίων, τη Νύμφη με Σκορπιό, την Ηχώ, την Υγεία, την Αφροδίτη της Αρλ και ο Κοιμώμενος Ερμαφρόδιτος.
Προϊόντα εμπνευσμένα από τέσσερις μούσες
Κάθε γλυπτό, πρόσφερε τη μοναδική του αφήγηση. Για αυτή τη συνεργασία ο οίκος δημιούργησε έξι προϊόντα εμπνευσμένα από τέσσερις μούσες. Την Ηχώ, την Υγεία, τη Νύμφη με Σκορπιό και τον Κοιμώμενο Ερμαφρόδιτο. Αποτελείται από μια παλέτα σκιών με πέντε αποχρώσεις, το L’absolu Rouge matte lipstick σε 4 αποχρώσεις και τον ορό προσώπου Advanced Genifique. Οι συσκευασίες αλλά και οι υφές τους, αναπαριστούν έργα τέχνης του Λούβρου. H Lisa Eldridge, Global Creative Director της Lancôme Makeup, απέδωσε άριστα τους τόνους και τις υφές του μακιγιάζ με την επιμέλεια και τη δεξιοτεχνία της.
Η πρόεδρος της παγκόσμιας επωνυμίας του οίκου Lancôme, Françoise Lehmann, ανέφερε ότι η συνεργασία στοχεύει στο να καλλιεργήσει νέες προοπτικές στις γυναίκες σχετικά με την καλλιτεχνική τους κληρονομιά και τον εορτασμό του γεγονότος ότι η ομορφιά εξελίσσεται συνεχώς. Ο πρόεδρος και διευθυντής του Λούβρου, Laurence des Cars, πρόσθεσε ότι η συνεργασία αναδεικνύει την ποικιλομορφία των μορφών που βρίσκονται στις συλλογές του Λούβρου και τον διάλογο μεταξύ πολιτισμών σε βάθος χρόνου.
Επαναπροσδιορίζοντας τα πρότυπα ομορφιάς
Ο οίκος αποκαλύπτει ότι η ομορφιά δεν είναι στατική. Είναι μια εξελισσόμενη γλώσσα. Αντλώντας στοιχεία από τη δική μας ιστορία μπορούμε να ενδυναμώσουμε τον εαυτό μας. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Lancôme μαζί με το Λούβρο γεφυρώνει ένα χάσμα αιώνων. Συνδέει την κλασική τέχνη με τη σύγχρονη ομορφιά. Με ιστορία που εκτείνεται πάνω από 90 χρόνια, η Lancôme λαμβάνει αυτή την καμπάνια στο Λούβρο ως μια ευκαιρία για να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα ομορφιάς και να τονίσει την άρρηκτη σχέση ομορφιάς και τέχνης.
H limited edition συλλογή Lancôme x Louvre “Beauty is a living art” είναι διαθέσιμη online στο Lancome.com
Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.