Η Millie Bobby Brown, η 19χρονη ηθοποιός που γνωρίσαμε στην σειρά του Netflix “Stranger Things” όπου ενσάρκωσε τον ρόλο της Eleven, ανθίζει διαρκώς με το κοινό της Gen Z να την ακολουθεί σε κάθε της βήμα. Πριν από μερικά χρόνια, ισχυρίστηκε ότι δεν γνώριζε τίποτα για τον κόσμο της ομορφιάς και έτσι θεώρησε πως ο καλύτερος τρόπος για να μάθει τα πάντα είναι να “κολυμπήσει” στα βαθιά δημιουργώντας το δικό της clean beauty brand “Florence by Mills” το 2019. Με στόχο την διαρκή εξέλιξη, η Millie Bobby Brown “ξεγλιστρά” για λίγο από το skincare και το makeup και λανσάρει το πρώτο της άρωμα “Wildly Me”, τη νέα προσθήκη στη γκάμα της που ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε.
Διάσημη από τα 11 της χρόνια, η Millie, παρά το νεαρό της ηλικίας της, μοιάζει πολύ μεγαλύτερη και σοφότερη. Έχει ωριμάσει όπως λέει και η ίδια, θέλει να είναι πιστή στον εαυτό της και να αγαπά αυτό ακριβώς που είναι. Το άρωμα “Wildly Me” που δημιούργησε βασίζεται σε μια ιδέα που εκφράζει απόλυτα αυτό το “self celebration”. Η έλευση του, σηματοδοτεί το επόμενο στάδιο επέκτασης για τo brand Florence by Mills όπου σήμερα είναι η πρώτη μέρα κυκλοφορίας του ενώ θα είναι επίσημα διαθέσιμο στο official website στις 22 Αυγούστου.
“Wildly Me”
Για να δημιουργήσει το άρωμα η Millie Bobby Brown συνεργάστηκε με τον οίκο αρωμάτων Givaudan. Η σύνθεσή του αποτελείται από νότες περγαμόντου, φασκόμηλου, βιολέτας, μωβ ίριδας, ανθισμένης γουιστέριας και λεβάντας. Κατά τη δειγματοληψία διαφορετικών αρωμάτων, ο τελικός συνδυασμός που επιλέχθηκε παρουσιάστηκε στην Brown με το όνομα “second skin” το οποίο της φάνηκε εξαιρετικό. “Το “Second skin” αποτύπωσε επακριβώς την ουσία αυτού που ήθελα για το brand μου. Να αποπνέει μια φυσικότητα. Κάτι νοσταλγικό, αυθεντικό και αληθινό” αναφέρει χαρακτηριστικά. “Υπήρχε κάτι ιδιαίτερο στο “Second skin” που με κέρδισε. Έτσι έχοντας αυτή τη βάση, αφαιρέσαμε, προσθέσαμε και στο τέλος χτίσαμε την τελική σύνθεση του αρώματος.”
“Είναι σημαντικό για μένα να γνωρίζω τι συστατικά εφαρμόζω στην επιδερμίδα μου”
H αγάπη της Μillie Bobby Brown στα αγνά, φυσικά συστατικά είναι εμφανής, μιας και το brand της ακολουθεί μια clean φιλοσοφία η οποία αποτυπώνεται και στη σύνθεση του ολοκαίνουργιου αρώματός της. “Είναι σημαντικό για μένα να γνωρίζω τι συστατικά βάζω στην επιδερμίδα μου. Ως μια νέα κοπέλα που μεγάλωσε στη βιομηχανία και σε μια καρέκλα μακιγιάζ, ποτέ δεν ήξερα τι συστατικά είχαν όλα όσα εφάρμοζαν πάνω μου οι makeup artists. Και αυτό με τρόμαζε”, λέει η Brown.
“Ο νονός μου, ο Matthew Modine, μου είχε πει: “Ό,τι βάζουν στο δέρμα σου πηγαίνει στην κυκλοφορία του αίματός σου”. Αυτή η φράση “κόλλησε” στο μυαλό μου και με οδήγησε να δημιουργήσω ένα brand για εμένα και τη γενιά μου. Δεν με αφορά να δείξω πώς κάνουμε περίγραμμα στα χείλη ή πώς βάζουμε ψεύτικες βλεφαρίδες. Αλλά να κατανοήσουν τι χρειάζεται η επιδερμίδα. Πώς θα τονίσουμε τα χαρακτηριστικά μας, χωρίς να τα αλλοιώσουμε. Αυτό είναι το βαθύτερο νόημα” δηλώνει η Millie Bobby Brown.
Κάτι περισσότερο από ένα ακόμη άρωμα
“Ξεφεύγουμε από την πεπατημένη. Το “Wildly Me” δεν ήθελα να θυμίζει ένα ακόμη άρωμα, αλλά να εκφράζει συναισθήματα. Θέλω όσοι το μυρίζουν να νιώθουν χαρά και θετικότητα”, ανέφερε. Η Millie μεταξύ άλλων, θεωρεί πως το brand της της εξελίσσεται μαζί της σε κάθε στάδιο της ζωής της. “Η Florence by Mills μεγαλώνει μαζί μου. Είναι μια όμορφη παρέα στην ενηλικίωση”, λέει. “Το brand μου πήρε πνοή το 2019 και ποτέ μέχρι σήμερα δεν πίστευα ότι θα έφτιαχνα και άρωμα. Μέχρι που συνέβη και μάλιστα ήταν κάτι που ζητούσε πολύ το κοινό μου. Το να το φτιάξω ήταν ένα υπέροχο ταξίδι.”
Kεντρική φωτογραφία, Μillie Bobby Brown by Katie McCurdy.
Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.