Είναι από τις εταιρείες που εμπιστεύομαι εδώ κι ένα χρόνο όταν ανακάλυψα τις εκπληκτικές κρέμες σώματος και τα αφρόλουτρα που με “συντρόφευαν” πέρσι το καλοκαίρι αντικαθιστώντας το body shower και cream του αρώματος. Φέτος είναι στο νεσεσέρ για ακόμα ένα λόγο… για τις ανάγκες του προσώπου μου.
Λίγο πριν το Πάσχα καλεσμένες στο «The Sowl» της Αλεξάνδρας Μωράκη και του Γιώργου Μελισσάρη- στο Θησείο – ο Ιάκωβος Πουτάκογλου και Ζωή Ψαλίδα,μας παρουσίασαν τα νέα προϊόντα και μας εντυπωσίασαν. Γιατί; Η παρουσίαση έγινε με πολύ ενδιαφέροντα τρόπο και εμπεριστατωμένο! Συγκεκριμένα στη περίπτωση της νέας σειράς με υαλουρονικό οξύ έγινε μια προσομοίωση για να γίνει κατανοητή η σημασία και η δράση του υαλουρονικού οξύ.
Η νέα σειρά της bioten HYALURONIC 3D είναι μια ισχυρή αντιρυτιδική σειρά, σχεδιασμένη να προσφέρει εντατική ενυδάτωση, άμεση και μακροχρόνια δράση, χάρη στο τριπλό σύστημα υαλουρονικού οξέως. Αποτελείται από αντιρυτιδική κρέμα ημέρας, κρέμα περιποίησης νύχτας και αντιρυτιδική κρέμα ματιών.Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη φροντίδα προσώπου με υαλουρονικό οξύ υψηλής ποιότητας και σε εξαιρετικά καλή τιμή.
Επιπλέον, η σειρά SKIN DEFENCE εμπλουτίζεται με την κρέμα ημέρας με φυσικό εκχύλισμα ροδιού και ενισχυμένο δείκτη προστασίας με SPF 30.
Τη σειρά των αδυνατιστικών προϊόντων συμπληρώνει το νέο CellufightCryo-SculptGel που περιέχει ένα δροσερό και ισχυρό συνδυασμό φυσικών εκχυλισμάτων και ενεργών συστατικών που βοηθά στη μείωση της κυτταρίτιδας και της περιφέρειας της κοιλιάς και των γλουτών.
Ο Ιάκωβος Πουτάκογλου, Group Brand Manager Cosmetics- Suncare Hellas Consumer Division της GR SARANTIS S.A, δήλωσε σχετικά: «Σύμφωνα με την Euromonitor, μία από τις 10 κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις των επόμενων ετών θα είναι η αλλαγή στον τρόπο που μεγαλώνουμε. Το μέλλον του κόσμου είναι πιο “γκρίζο” αφού το 2016 τα άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών θα αυξηθούν κατά 626 εκατομμύρια. Μπορούμε, όμως, πλέον να μιλάμε για ένα δυναμικό ώριμο lifestyle αφού περισσότεροι άνθρωποι ζουν μια πολυάσχολη και γεμάτη ικανοποίηση τρίτη ηλικία. Οι μετά μεσήλικες είναι ενεργητικοί, εργάζονται περισσότερο, απολαμβάνουν φυσική υγεία και δίνουν σημασία στο πνευματικό wellbeing τους». Σχετικά με τα νέα λανσαρίσματα ο Ιάκωβος Πουτάκογλου είπε ότι «η Ελληνική πρόταση του ομίλου Σαράντης στην κατηγορία έχει το brandname Bioten. Η φύση είναι το πάθος μας γιατί αποτελεί την δύναμή μας. Το Bioten είναι μόλις 5 ετών και όμως κατάφερε να κερδίσει σύντομα την καρδιά των Ελληνίδων καταναλωτριών και εντυπωσιακά μερίδια σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται: κρέμες προσώπου, προϊόντα ενυδάτωσης σώματος, περιποίησης χεριών, αφρόλουτρα και η μεγάλη έκπληξη τα προϊόντα αδυνατίσματος».
Η Ζωή Ψαλίδα Senior Brand Manager δήλωσε «ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις της κοσμετολογίας, που θέλουν το Υαλουρονικόοξύ να είναι ένα από τα πιο διάσημα συστατικά που χρησιμοποιούνται σε καλλυντικά, ηbioten πρωτοπορεί, λανσάροντας μια νέα σειρά προσώπου με τριπλή δράση Υαλουρονικού Οξέος. Παράλληλα, κι επειδή έχουμε κι ένα σώμα να φροντίσουμε, η bioten ούσα ηγέτιδα στην κατηγορία αδυνατιστικών ευρείας, λανσάρει ένα νέο προϊόν κάτω από τη σειρά Cellufight που βασίζεται στη μέθοδο της κρυολιπόλυσης.
Τα νέα λανσαρίσματα ακολουθούν τη φιλοσοφία της μάρκας, η οποία είναι να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας σε πολύ προσιτές τιμές.