Μετά από 20 χρόνια, o οίκος Dior αλλάζει εποχή παρουσιάζοντας μια νέα έκδοση του εμβληματικού αρώματος J’Adore με την υπογραφή του κορυφαίου αρωματοποιού Francis Kurkdjian και πρωταγωνίστρια τη Rihanna. H σταρ, φωτογραφήθηκε για τη νέα καμπάνια από τον Steven Klein, ποζάροντας στις Βερσαλλίες με τις χρυσές πόρτες του κάστρου να ακτινοβολούν πίσω της. “Το να είσαι το πρόσωπο του αρώματος J’Adore είναι μεγάλη τιμή. Αγαπώ αυτό το εμβληματικό άρωμα γιατί σημαίνει τόσα πολλά για τις γυναίκες. Θέλω να αφήσω το δικό μου στίγμα σε αυτή τη νέα αρωματική έκδοση μέσα από την ιστορία, τις ρίζες και τη δημιουργικότητά μου” ανέφερε η Rihanna στο WWD.
![Η Rihanna εγκαινιάζει τη νέα εποχή του Dior J’Adore 1 Η Rihanna είναι η νέα πρέσβειρα του εμβληματικού αρώματος Dior J'Adore](https://beautemagazine.gr/wp-content/uploads/2024/08/RIHANNA_DIOR_JADORE_BEAUTEMAG_08_24_VALENTIN_HENNEQUIN_a-1024x731.webp)
Ωδή στην εμβληματική κληρονομιά του αρώματος J’Adore
Αντλώντας έμπνευση από το αρχικό μπουκάλι του αρώματος J’Adore, η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Dior Maria Grazia Chiuri, σχεδίασε ένα χρυσό φόρεμα και ένα επιχρυσωμένο κολιέ αποκλειστικά για την καμπάνια. Η Rihanna εμφανίζεται στη καμπάνια του Dior J’Adore ως μια λαμπερή ενσάρκωση απόλυτης κομψότητας, θηλυκότητας και αιθέριας ομορφιάς, αποτυπώνοντας την εμβληματική κληρονομιά του αρώματος.
Παρόλο που η καμπάνια φαίνεται διαφορετική από τις προηγούμενες, το φρέσκο, λουλουδάτο άρωμα Dior J’Adore, διατηρεί ακόμα όλες τις signature νότες του. Γιασεμί, κρίνο της κοιλάδας, τουμπερόζα και αναζωογονητικές πινελιές από πεπόνι, αχλάδι, μανταρίνι και πορτοκάλι δηλώνουν τη δυναμική τους παρουσία. Αρχικά δημιουργημένο το 1999 από την Canlice Becker, το άρωμα Dior J’Adore προοριζόταν να ενσαρκώσει τον καθαρό υγρό χρυσό. Τα τελευταία χρόνια, χάρη στις λεπτές αλλά απτές προσθήκες του αρωματοποιού Francis Kurkdjian, το άρωμα εξακολουθεί να διατηρεί την πολύπλευρη θηλυκότητά του.
![Η Rihanna εγκαινιάζει τη νέα εποχή του Dior J’Adore 2 Η Rihanna είναι η νέα πρέσβειρα του εμβληματικού αρώματος Dior J'Adore](https://beautemagazine.gr/wp-content/uploads/2024/08/RIHANNA_DIOR_JADORE_BEAUTEMAG_08_24_FRANCIS_KURKDJIAN-1024x601.jpg)
Η σύγχρονη, δημιουργική πινελιά του Francis Kurkdjian
Σε διάλογο με το 25 ετών άρωμα J’adore και με τον ίδιο τον οίκο Dior, ο Francis Kurkdjian, δημιούργησε το L’Or de J’adore. Πρόκειται για ένα συμπυκνωμένο άρωμα που επεκτείνει τις οσφρητικές αποχρώσεις του αυθεντικού μπουκέτου λουλουδιών. “Το L’Or de J’adore είναι μια βαθύτερη και πιο συμπυκνωμένη εκδοχή του J’adore, Eau de Parfum που πρωτοεμφανίστηκε το 1999. Η υπογραφή μου βρίσκεται στον διάλογο μεταξύ των λουλουδιών και στο γεγονός ότι αντιμετωπίζονται διαφορετικά. Μεσολαβούν 25 χρόνια μεταξύ των δύο συνθέσεων. Τα συστατικά έχουν εξελιχθεί και η παλέτα των δυνατοτήτων έχει διευρυνθεί με νότες που δεν υπήρχαν εκείνη την εποχή. Αυτή είναι και η μαγεία του επαγγέλματός μου. Ωστόσο, δεν ήτα στόχος μου να αλλάξω ριζικά το άρωμα. Παρά τις πινελιές μου, διατηρείται η αρχική ομορφιά του” δήλωσε ο Kurkdjian σε συνέντευξη του στο Witewall.
![Η Rihanna εγκαινιάζει τη νέα εποχή του Dior J’Adore 3 Η Rihanna είναι η νέα πρέσβειρα του εμβληματικού αρώματος Dior J'Adore](https://beautemagazine.gr/wp-content/uploads/2024/08/RIHANNA_DIOR_JADORE_BEAUTEMAG_08_24_VALENTIN_HENNEQUIN_b-731x1024.webp)
![Η Rihanna εγκαινιάζει τη νέα εποχή του Dior J’Adore 4 Η Rihanna είναι η νέα πρέσβειρα του εμβληματικού αρώματος Dior J'Adore](https://beautemagazine.gr/wp-content/uploads/2024/08/RIHANNA_DIOR_JADORE_BEAUTEMAG_08_24_VALENTIN_HENNEQUIN.webp)
Με συγκινεί βαθιά η γνήσια και ειλικρινής αγάπη του Christian Dior για τα λουλούδια και τη φύση. Μελετώντας αναλυτικά κάθε λουλούδι ξεχωριστά, ήθελα να δώσω μια ακόμη πιο λουλουδάτη αίσθηση. Οι νότες άνθους πορτοκαλιάς, γιασεμιού Grandiflorum και εκατόφυλλου τριαντάφυλλου ανθίζουν αισθησιακά, αποτελώντας τον αληθινό χρυσό του J’adore. Όσον αφορά το μέλλον των αρωμάτων, ο οίκος Dior έχει ήδη κάνει μια τεχνολογική ανακάλυψη που έχει εξαιρετικές προοπτικές. Δημιούργησε το J’adore Parfum d’eau, το πρώτο άρωμα υψηλής συγκέντρωσης με βάση το νερό.
Καθώς ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο, πιστεύω ότι θα έχουμε κάποιες ενδιαφέρουσες καινοτομίες. Θα μας επιτραπεί να χτίσουμε επιτέλους μια γέφυρα μεταξύ αρώματος και τεχνολογίας. Τέλος, το μέλλον αφορά επίσης τη βιωσιμότητα. Είναι σημαντικό να μεταμορφώνουμε και να αναδιαμορφώνουμε τον οσφρητικό κόσμο με βάση τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε” πρόσθεσε ο αρωματοποιός.
Kεντρική φωτογραφία, Steven Klein.
Kείμενο, Αναστασία Βαποράκη.