Το νέο ταξίδι ομορφιάς συνδυάζει την απλότητα με την “καθαρότητα”. Ονομάζεται Outset και έχει την υπογραφή της αγαπημένης ηθοποιού Scarlett Johansson. Συνοδοιπόρος στο επιχειρηματικό beauty project της Scarlett, είναι η Kate Foster. Επιχειρηματίας, μέντορας και πρώην διευθύνων σύμβουλος εταιριών ομορφιάς, η Kate είναι παθιασμένη με τη δημιουργία “consumer-first brands”. Τα προϊόντα περιποίησης, the Outset κυκλοφόρησαν στην Αμερική το Μάρτιο του 2022 και τώρα κάνουν καλοκαιρινή πρεμιέρα στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Ένα skincare brand με ξεκάθαρη ταυτότητα
“Η απλότητα και η εξειδίκευση συναντούν την καθαριότητα και αποτελεσματικότητα της περιποίησης για όλους” υπογραμμίζει το moto της πολλά υποσχόμενης νέας skincare εταιρίας. Η ιδέα του brand ξεκίνησε στο μυαλό της Scarlett Johansson πριν μια πενταετία. Αφορμή ήταν η ανάγκη δημιουργίας εξιδεικευμένων προϊόντων που θα μπορούσαν να καλύψουν αποτελεσματικά τις εξιδεικευμένες ανάγκες της δικής της υπερευαίσθητης επιδερμίδας. Έτσι η ηθοποιός αποφάσισε να συνεργαστεί με την Kate με σκοπό τη δημιουργία ¨καθαρών” λειτουργικών skincare προϊόντων. Στόχος της φίρμας The Outset είναι η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης με προϊόντα σχεδιασμένα για την καταπράυνση του ευαίσθητου δέρματος και την αποφυγή ερεθισμών.
Τα αντιοξειδωτικά εκχυλίσματα από φρούτα, το βοτανικό κολλαγόνο
Hyaluroset complex, το σκουαλάνιο λάδι, το λάδι από το φυτό bakuchiol, το υαλουρονικό σύμπλεγμα κάνουν τη διαφορά στις φόρμουλες περιποίησης του brand The Outset. Συνειδητά καθαρές και απαλλαγμένες από 2.700 επιβλαβή συστατικά όπως γλουτένη, οι χωρίς προσθήκη αρώματος συνθέσεις που δεν φράζουν τους πόρους είναι διαθέσιμες στο theoutset.com
Η δυναμική των υλοποιήσιμων στόχων
Σκοπός της δημιουργίας του brand είναι για να καλύπτει αποτελεσματικά την καθημερινή ρουτίνα περιποίησης. “The Outset, κυριολεκτικά σημαίνει από την αρχή” αναφέρει σχετικά με τη φίρμα η Kate Foster. “Είναι μια αισιόδοξη οπτική για το πως κάθε μέρα είναι μια ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα. Οπουδήποτε κι αν βρίσκεσαι στο ταξίδι της περιποίησης, πάντα υπάρχει μια θέση εδώ για εσένα. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ότι σκεφτόμαστε και λειτουργούμε σαν indie brand.
Έτσι θέτουμε υλοποιήσιμους στόχους με σκοπό την επίτευξη του επόμενου επιχειρηματικού μας βήματος. Πέρυσι οι στόχοι μας ήταν επικεντρωμένοι στο λανσάρισμα, στη γνώση και στη βελτίωση. Φέτος, έχουμε το βλέμμα στραμμένο στην εξέλιξη, δέσμευση και στην επένδυση αποτελεσματικών δυνατοτήτων ανάπτυξης.”
Διεθνής αναγνώριση & επέκταση
Για την ώρα η γκάμα περιποίησης The Outset, απαρτίζεται από 5 εμβληματικά προϊόντα. Ο βασικός κορμός είναι: Καθαριστικό προσώπου, serum, ενυδατική κρέμα , κρέμα νυκτός και κρέμα ματιών. Η διαρκής αίσθηση ενυδάτωσης που προκύπτει από τις ευεργετικές ιδιότητες των σπόρων του φυτού cassia angustifolia, ήταν λογικό να εκτινάξει τη δημοτικότητα της φίρμας.
“Έχει ενδιαφέρον ότι πάνω από το 50% των πωλήσεων του The Outset αφορά τη διεθνή αγορά. Άξιο λόγου είναι ότι 30% των πελατών μας απαρτίζεται από άνδρες και ότι η σταθερότητα των ικανοποιημένων καταναλωτών αγγίζει το 40%. Δεν είναι λίγοι οι βρετανοί πελάτες που διέσχισαν τον ατλαντικό προκειμένου να προμηθευτούν τα προϊόντα μας από τα αμερικανικά Sephora” λέει η Scarlett Johansson. Στόχος πλέον είναι η ενίσχυση της παρουσίας του brand στην ευρωπαϊκή αγορά. Το πρώτο βήμα γίνεται με την online διάθεση των προϊόντων της φίρμας από το βρετανικό ιστότοπο cult beauty.
Φωτογραφίες, The Outset.
Κείμενο της make up artist Κωνσταντίνας Κόκκαλη.