Ένα από τα “φλέγοντα” fashion issues των τελευταίων μηνών ήταν αν τελικά ο Demna Gvasalia θα στεκόταν αντάξιος της ευθύνης της παρουσίασης της πρώτης haute couture συλλογής του για τον οίκο Balenciaga. Η αλήθεια είναι πως δεν τα πήγε καθόλου άσχημα. Η αισθητική συνύπαρξη δυο διαφορετικών αισθητικών, εκείνων της couture και του street style, έδωσε μια πρωτόγνωρη φρεσκάδα στη συλλογή. Όμως εκείνο που είχε ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον για τους αναλυτές μόδας, ήταν η επόμενη, η μετά-την-Υψηλή-Ραπτική κίνηση του Demna. Και δεν ήταν δεδομένο πως θα ήταν μια κίνηση ματ.
Μηδενίζοντας το καντράν
Έχοντας αφήσει οριστικά πίσω του ένα σύντομο -αλλά απόλυτα… άβολο- δημιουργικό τέλμα, ο Demna Gvasalia έδωσε το σύνθημα για την επόμενη φάση του οίκου Balenciaga, μηδενίζοντας το καντράν. Η κίνηση διαγράφης του λογαριασμού Balenciaga στο Instagram, δεν ήταν καθόλου τυχαία. Κάθε επανακίνηση ξεκινά διαγράφοντας το παρελθόν. Και το πρόσφατο παρελθόν των pret-a-porter συλλογών Balenciaga ήταν οριακά κουραστικό και επαναλαμβανόμενο. Όμως τελικά ο Demna είναι genious. Επιπλέον έχει πλήρη αίσθηση της χρυσής αρμονίας του μέτρου. Αρετή απαραίτητη για όσους δεν αρκούνται να εκφράζουν ακραίες δημιουργικές αναλαμπές αλλά στοχεύουν στην ουσιαστική εξέλιξη της αισθητικής.
Συνεπής με το επόμενο βήμα του Demna Gvasalia, η νέα επικοινωνιακή στρατηγική Balenciaga στα social, βάζει καινούργιους κανόνες στο τραπέζι. Σε αντίθεση με τον οίκο Bottega Venetta που έκανε την αρχή όταν πριν ένα εξάμηνο τερμάτιζε κάθε παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, ο λογαριασμός Balenciaga πλέον διαγράφεται και στη συνέχεια επιστρέφει φιλοξενώντας ένα επικοινωνιακό project κάθε φορά. Έτσι μετά τις αναρτήσεις του συνόλου των look Υψηλής Ραπτικής, ο Balenciaga δίνει στη δημοσιότητα ένα νέο δυναμικό project με πρωταγωνιστές τα αξεσουάρ της ερχόμενης σαιζόν.
Στο επίκεντρο της καμπάνιας που φωτογραφήθηκε από την εικαστικό Katy Grannan με φόντο ένα παριαζιάνικο γκαράζ, δεν είναι η παρουσία του ωριμότερου Justin Bieber. Ούτε της πιο νέας από ποτέ Isabelle Huppert. Εκτός από τις νέες Balenciaga τσάντες και τα busy “Runner” sneakers, στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται είναι η ασυμβίβαστη υπεροχή της πολυμορφίας.
Δέκα ηλικιακά και αισθητικά διαφορετικές, καθημερινές προσωπικότητες, ντυμένες από τη κορυφή έως τα νύχια με Balenciaga. Μια εξελιγμένη εκδοχή του normcore με λιγότερα oversized looks και αξεσουάρ που οποιοσδήποτε θα ήθελε να έχει στη ντουλάπα του.
Τα αγαπημένα μας κομμάτια
Η καμπάνια δίνει έμφαση στις βασικές λευκές και μαύρες εκδοχές μικρών και μεσαίου μεγέθους B bags. Αλλά είναι η καταπράσινη έκδοση και οι croco υφές της τσάντας που κάνουν τη διαφορά.
Δες την καμπάνια όσο είναι ακόμα online στο instagram κάνοντας click εδώ.
Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου