Burberry fw ’25 “Back to the city”: Στιλάτες Λονδρέζικες διαδρομές

Burberry FW '25 “Back to the city”: Επιστροφή στην πόλη με στιλ

Ωδή στο Λονδίνο και στην ενέργεια της βρετανικής πρωτεύουσας που συνδυάζει παράδοση με αστική κουλτούρα, η καμπάνια Burberry fw ’25 “Back to the city” μέσα από μια διαδρομή με ένα κόκκινο double-decker bus, αποτυπώνει την εμβληματική αισθητική του οίκου και της βρετανικής μητρόπολης. Ο οίκος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την πόλη και αυτό ακριβώς είναι το μήνυμα της καμπάνιας: τίποτα πιο βρετανικό από τον Burberry.

Burberry FW '25 “Back to the city”: Επιστροφή στην πόλη με στιλ

London calling: Το Λονδίνο ως βαρόμετρο του στιλ

Η αφήγηση της καμπάνιας Burberry fw ’25 “Back to the city” που αποτυπώνεται σε short video ακολουθεί τη διαδρομή ενός κλασικού κόκκινου διώροφου λεωφορείου περνώντας από εμβληματικά σημεία του Λονδίνου όπως η National Gallery, το London Eye και η Trafalgar Square. Οι εικόνες ξεδιπλώνονται σαν ένα φωτογραφικό ημερολόγιο της πόλης, όπου η αρχιτεκτονική, οι δρόμοι και οι άνθρωποι γίνονται σκηνικό και πρωταγωνιστές ταυτόχρονα.

Burberry FW '25 “Back to the city”: Επιστροφή στην πόλη με στιλ

Τα κοντινά πορτρέτα του video που υπογράφεται από τον Angelo Pennetta εναλλάσσονται με πανοραμικά πλάνα της πόλης, δημιουργώντας μια ένταση που διεγείρει το ενδιαφέρον. Η διεύθυνση φωτογραφίας είναι του Errol Rainey, ενώ το μουσικό υπόβαθρο που επιμελήθηκε ο Jimothy Lacoste, προσθέτει έναν ανεπιτήδευτο ρυθμό που ταιριάζει με την καθημερινότητα της πόλης και τον παλμό της. Κομβική μορφή της καμπάνιας είναι η TikTok περσόνα Bus Aunty (Bemi Orojuogun), που έχει συνδέσει την δημοτικότητά της με τις δημόσιες συγκοινωνίες του Λονδίνου. Γέφυρα ανάμεσα στην χλιδή της μόδας και τη real life κουλτούρα της πόλης, η παρουσία της Bus Aunty υπενθυμίζει ότι το brand είναι προσιτό σε όλους και πως η ταυτότητα του είναι ένα ψηφιδωτό από καθετί μικρό και μεγάλο υπάρχει στο Λονδίνο.

Burberry FW '25 “Back to the city”: Επιστροφή στην πόλη με στιλ

Το δυναμικό comeback του οίκου Burberry

Μετά από μια περίοδο κρίσης, ο οίκος Burberry βρίσκεται ξανά σε ανοδική πορεία και διεκδικεί μια θέση στην καρδιά του κοινού. Η αλλαγή στην εικόνα του, η επιστροφή στην πολιτισμική κληρονομιά του και ο εκμοντερνισμός δείχνουν πως η νέα στρατηγική προσέγγιση αποδίδει. Οι συλλογές του Daniel Lee εστιάζουν σε κομμάτια που χαρακτηρίζονται από διαχρονικότητα ‘οπως καπαρντίνες, jackets, μπότες, loafers και τσάντες ενώ καλά σχεδιασμένες καμπάνιες, όπως η Burberry fw ’25 “Back to the city”, λειτουργούν ως μοχλοί ανάδειξης της “βρετανικότητας” του brand.

Burberry “Back to the city”: Επιστροφή στην πόλη με στιλ

Η παραδοχή πως οι αγοραστές επενδύουν στο outerwear και τα αξεσουάρ είναι μια έξυπνη εμπορική κίνηση που υποδηλώνει πως ο οίκος έχει βαθιά γνώση των πραγματικών συνθηκών της αγοράς και συμβαδίζει με αυτές. Με την καμπάνια Burberry FW ’25 “Back to the city”, ο βρετανικός οίκος μας θυμίζει ότι η μόδα δεν είναι μόνο τα ρούχα. Είναι οι ιστορίες, οι τόποι και οι άνθρωποι που τα ζωντανεύουν.

Φωτογραφίες, Burberry

Κείμενο Πηνελόπη Παπανικολάου

@pinelopi_papanikolaou 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ