Συνεργασίες, επανασυνδέσεις, απρόσμενες συνευρέσεις και ευαισθητοποιημένες πρωτοβουλίες μονοπωλούν το ενδιαφέρον των fashion updates για αυτή την εβδομάδα. Εμείς ξεχωρίσαμε την συνύπαρξη της αγαπημένης Mary Katranzou με το high street brand Lipsy, το διασκεδαστικό Insta account Zara vx Shein και τη δουλειά του Χάρη Φαρσαράκη για την καμπάνια της φίρμας Jimmy Choo με φόντο το εξωτικό Μαϊάμι.
Αγαπήσαμε την ευαίσθητη πρωτοβουλία Zografos x Alma Zois αλλά και το Softie, το πρωτοπόρο zine της Mulberry σε συνεργασία με την λαμπερή Ella Emhoff. Στα καλύτερα της εβδομάδας και η 90s θεά Winona Ryder. Η επανένωση της με τον Marc Jacobs γίνεται σε μια φωτογράφιση που αποπνέει εναλλακτικό glamour. Tι περισσότερο να ζητήσει κανείς για μια βδομάδα;
Mary Katranzou x Lipsy: Υπέροχα print σε μια προσιτή καλοκαιρινή συνεργασία
H Μary Katranzou έχει κατορθώσει να κάνει το όνομα του brand της συνώνυμο με υπέροχα prints αλλά και με ενδιαφέρουσες συνεργασίες που διεκδικούν επάξια μια θέση στα fashion updates. Η νεότερη της συνεργασία με το γνωστό high street brand Lipsy, μας χαρίζει μια σειρά από αέρινα, πολύ καλοκαιρινά σχέδια σε υπέροχους συνδυασμούς prints και λαμπερά χρώματα. Η capsule συλλογή περιλαμβάνει 30 μοναδικά κομμάτια με τα φορέματα και το beachwear να αποτελούν το focus. Παράλληλα η συλλογή κάνει τη δουλειά της Katranzou προσβάσιμη σε ένα ευρύτερο κοινό που πιθανώς να αποθαρρύνεται από τις αρχικές τιμές του προσωπικού της brand. H συλλογή Mary Katrantzou x Lipsy London είναι διαθέσιμη στο the Next UK, και σε όλα τα διεθνή sites Next. Από ότι καταλαβαίνουμε έχει ήδη αρχίσει να γίνεται ανάρπαστη.
Zografos x Alma Zois: Με ευαισθησία και δημιουργικότητα
Το brand Zografos έχει εδώ και καιρό αναπτύξει μια μοναδική σχέση με τις γυναίκες μια και καθημερινά δεκάδες ευχαριστήρια μηνύματα από γυναίκες που αντιμετωπίζουν γενναία τον καρκίνο και νιώθουν ξανά αυτοπεποίθηση, δένοντας στα μαλλιά τους ένα πολυτελές μαντήλι Zografos. Ανταποδίδοντας την αγάπη, η Έλενα Ζωγράφου δημιουργός του brand, εγκαινιάζει μια νέα, ξεχωριστή συνεργασία με το πανελλήνιο, μη κερδοσκοπικό σωματείο γυναικών με καρκίνο του μαστού Άλμα Ζωής,δημιουργώντας μια ξεχωριστή capsule συλλογής με σκοπό την δώριση του 30% των εσόδων στο σωματείο. Τις αξίες αυτές ενστερνίζεται και η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας, Ραφαέλα Πιτσικάλη. Με motto της «Μπόρα είναι θα περάσει» μας καλεί όλους να χαρίσουμε «μαλλιά» σε αυτές τις γυναίκες με την αγορά μιας δημιουργίας “Zografos x Alma Zois”.
Η Έλενα, η σχεδιάστρια του brand Zografos, εμπνέεται από τον συμβολισμό τεσσάρων εκπληκτικών λουλουδιών και δημιουργεί τέσσερα αντίστοιχα σχέδια, το καθένα αφιερωμένο σε κάθε εποχή του χρόνου.
Η ευγνωμοσύνη, η χάρη και η αφθονία που αντανακλούν ο πλούσιος αριθμός των πετάλων και το γενναιόδωρο στρογγυλό σχήμα της ορτανσίας αποτυπώνονται μοναδικά στο μεταξωτό μαντήλι της Άνοιξης “Hortensia”.
Ο ηλίανθος, το όνομα του οποίου προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις «ήλιος» και «άνθος», πρωταγωνιστεί στο μαντήλι του Καλοκαιριού “Helianthus”, λειτουργώντας ως μια υπενθύμιση να ψάχνουμε πάντα τον ήλιο μέσα μας και να γεμίζουμε τη ζωή μας με θετική ενέργεια και δύναμη.
Από την άλλη, οι καμέλιες στο μεταξωτό μαντήλι του Φθινοπώρου “Camellia”, αντιπροσωπεύουν τη μακροχρόνια αφοσίωση, λόγω του κάλυκα και των πετάλων που πέφτουν συγχρόνως εν αντιθέσει με άλλα λουλούδια.
Τέλος, οι τουλίπες στο μαντήλι του Χειμώνα “Tulip” ολοκληρώνουν τη συλλογή με τον πιο θετικό τρόπο καθώς ο συμβολισμός τους είναι εκείνος της αναγέννησης.
Zara vx Shein: Η εκδίκηση της fast fashion σε ένα Insta account
Σε όλους μας αρέσει να ανακαλύπτουμε νέα διασκεδαστικά Instagram που καταγράφουν το αχανές τοπίο της σύγχρονης μόδας με κέφι, δημιουργικότητα και χιούμορ. Και μολονότι δεν είμαστε επ ουδενί υποστηρικτές του fast fashion, το νέο Insta account Zara vx Shein αποτελεί την καινούρια μας ένοχη απόλαυση. Η συνταγή είναι απλή και αξίζει μια θέση στα fashion updates της εβδομάδας! Μια σειρά από galleries που αντιπαραθέτουν παρόμοια σχέδια από τους δυο γίγαντες της γρήγορης μόδας καθώς και τις αποκλίσεις στην τιμή. Ο τόνος είναι παιχνιδιάρικος αλλά και informative. Με ένα γρήγορο scroll μπορεί κανείς να συγκρίνει πανόμοια σχέδια καθώς και να ενημερωθεί για upcoming sales και προσφορές. Αφήνοντας στην άκρη την λογική του rip off, το Zara vs Shein είναι η νέα εμμονή των Insta girls μια και μετρά ήδη 28.Κ ακολούθους.
Winona Ryder x Marc Jacobs: Η “ειρωνική” μόδα συναντά το grunge
Η “ειρωνική” μόδα είναι κορυφαίο trend και ο οίκος Marc Jacobs μας δίνει την καλύτερη εκδοχή της μέχρι σήμερα. Στην νέα καμπάνια του οίκου πρωταγωνιστεί η ίδια η Winona Ryder. Προσωπική φίλη του σχεδιαστή και πρωταγωνίστρια ενός από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα celebrity κλεπτομανίας, η Ryder ποζάρει sexy και με αυτοπεποίθηση στον φακό της Harley Weir στο Los Angeles. Η stylist Emma Wyman διάλεξε εντυπωσιακά κομμάτια από το αρχείο του Marc Jacobs. Τα συνδύασε με τις κλασικές πια chunky Jacobs’ Kiki Boots απηχώντας μια αισθητική grunge που είναι ξανά πολύ της μόδας. Και ποιος καλύτερος να το υποστηρίξει παρά η ίδια η βασίλισσα της 90s αισθητικής Winona;
Ο Χάρης Φαρσαράκης φωτογραφίζει τη νέα συλλογή Jimmy Choo στο Μαϊάμι
Ο Jimmy Choo είναι ένας οίκος συνώνυμος με την κομψότητα και την πολυτέλεια στα.. άκρα. Όμως η νέα συλλογή του brand αποτελείται από καλοκαιρινά swimwear κομμάτια σχέδια και μοναδικά παπούτσια για ένα ενημερωμένο look. O διεθνούς φήμης Έλληνας φωτογράφος Xάρης Φαρσαράκης αιχμαλώτισε τα νέα σχέδια του οίκου σε μια αισθησιακή και γεμάτη καλοκαίρι καμπάνια. Φωτογραφημένη στο Μαϊάμι, μας μεταφέρει την αίσθηση του απόλυτου luxury ταξιδιωτικού προορισμού. Με πρωταγωνίστρια την Malika El Maslouhi και styling της Alicia Lombardini, η νέα συλλογή Jimmy Choo τα έχει όλα. Από chic καπέλα και ενημερωμένα bikinis μέχρι beach bags και eyewear προορισμένα να ξεχωρίσουν.
H Mulberry παρουσιάζει την λαμπερή Ella Emhoff σε ένα zine που θα συζητηθεί
Tα τελευταία χρόνια αρκετά fashion brands αγαπούν να πειραματίζονται με projects που συνδυάζουν την μοναδική τους αισθητική σε ένα νέο περιβάλλον όπως αυτό των εκδόσεων zine. Μετά την πρωτοπόρα δουλειά του οίκου Bottega Veneta στα Issue1 & Issue2 τώρα ο οίκος Mulberry σχεδιάζει και εκδίδει το Softie. Το zine είναι εμπνευσμένο από την ομώνυμη it bag του οίκου και καθώς έχει πρωταγωνίστρια την υπέροχη Ella Emhoff δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τα fashion updates της εβδομάδας. To περιοδικό σηματοδοτεί τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της Mulberry στην Wooster New York City. Όσο για τη νέα καμπάνια του brand είναι φωτογραφημένη από την Luisa Opalesky υπό την επίβλεψη του Dean Kissick (από το Spike Magazine) και του Richard Turley (έναν από τους ιδρυτές του cult zine Civilization).
Με την γνωστή της φρεσκάδα και νεανική ενέργεια η Εlla Emhoff περιδιαβαίνει τους δρόμους της Νέας Υόρκης κομψά. Και μάλλον κάπως αναπάντεχα, φορώντας μια μάσκα αρκουδάκι, όπως στο εξώφυλλο του zine. Μια συνύπαρξη που θα συζητηθεί.
Fashion updates από την Ilia Sybil Sdralli , @thestyletitle.