Η πρώτη καμπάνια του Sabato De Sarno για τον οίκο Gucci είναι όπως ακριβώς την είχαμε οραματιστεί. Προσεγγίζει με σεβασμό και γλυκιά νοσταλγική διάθεση τα εμβληματικά 90’s του οίκου δίνοντας μια μοντέρνα διάσταση στην κλασική κομψότητα. Μια βουτιά στο παρελθόν σε αναζήτηση της ουσίας για να χτίσει το μέλλον. Μέσα από ένα προσωπικό ταξίδι έμπνευσης, η καμπάνια Ancora σκιαγραφεί την νέα αισθητική Gucci: Μinimal γραμμές με έμφαση στην φορεσιμότητα. Φινέτσα στην καθημερινότητα μας μακριά από υπερβολές. Η ομορφιά είναι στην απλότητα. Ο θόρυβος περιττεύει, ανήκει στο παρελθόν.
Burgundy rules
Το μπορντό κυριαρχεί σε αξεσουάρ, jackets και καπιτονέ φούστες. Η βαθιά απόχρωση του κόκκινου αναδεικνύει την διαχρονική Jackie bag και τις γόβες Signoria προσδίδοντας μυστήριο και δυναμισμό. Ο συνδυασμός του με το lime κάνει τα looks ανάλαφρα, απελευθερώνει μια ενέργεια γεμάτη θετικότητα και αισιοδοξία. Νεανικά denim και all-time classic ασπρόμαυρα συμπληρώνουν την καμπάνια που χαρακτηρίζεται από ανεπιτήδευτη κομψότητα. Ένα παιχνίδι αισθησιασμού και πολυτέλειας με casual διάθεση που κλείνει το μάτι στην νέα εποχή Gucci και μας υπόσχεται πολλά για το μέλλον.
Γιορτάζοντας τη νέα εποχή
Τα πρόσωπα που απαρτίζουν την Ancora αποτελούν “στρατηγικές” επιλογές του Sabato Da Sarno. Ο γνωστός βρετανός φωτογράφος David Sims ήταν ο πρώτος με τον οποίο είχε συνεργαστεί στην αρχή της καριέρας του και η συνεργασία τους στην πρώτη του καμπάνια για τον Gucci μοιάζει να επισφραγίζει την απόλυτη εμπιστοσύνη του στην δημιουργική ευφυΐα του Sims. Τα μοντέλα Ana Ross, Fadia Ghaab, Jiahui Zhang, Nyajuok Gatdet και Violet Hume, κόρη της Kirsty Hume που πρωταγωνιστούσε στις αφίσες την “χρυσή” εποχή που ήταν creative director ο Tom Ford, ενσαρκώνουν με απόλυτη φυσικότητα το νέο concept του οίκου. Ο art director Riccardo Zanola και ο στυλίστας Alastair McKimm απογειώνουν την αισθητική της καμπάνιας αποδεικνύοντας πως το μεγαλείο της μόδας είναι η αλήθεια της, η προσήλωση της στην ανάδειξη της μοναδικότητας της γυναίκας.
Άκρως καλλιτεχνική και φρέσκια η συλλογή Ancora έχει κάτι από την θρυλική ιστορία που κουβαλάει το όνομα του οίκου Gucci. Είναι επιβλητική και κομψή. Δίνει την εντύπωση ενός άψογα σκηνοθετημένου φιλμ που διαδραματίζεται σε μια λαμπερή buzzing μητρόπολη. Ενός φιλμ που καθεμιά από εμάς είναι η star. Οι φωτογραφίες με την αχνή αναγραφή “Gucci” –που μας θύμισε Bottega Veneta σε πιο διακριτική εκδοχή – ξεπερνούν τα στερεότυπα και σηματοδοτούν την ριζοσπαστική αναγέννηση ενός κολοσσού της μόδας που πλέον βρίσκεται στα ικανά χέρια ενός διορατικού, χαρισματικού και τολμηρού creative director όπως ο Sabato De Sarno. The best is yet to come.
Κείμενο, Πηνελόπη Παπανικολάου.