H H&M βάζει νέους υψηλούς στόχους γεμάτους αγάπη για το περιβάλλον

809

 

Η Έκθεση Αειφορίας του Ομίλου H&M για το 2016 δημοσιεύτηκε και παρουσιάζει νέα στοιχεία

Ανάμεσα στους νέους στόχους της αγαπημένης εταιρείας διαβάζουμε μια δέσμευση του Ομίλου που υπόσχεται να χρησιμοποιεί 100% ανακυκλωμένα υλικά ή άλλα υλικά από αειφόρες πηγές έως το 2030, καθώς και να πετύχει θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του έως το 2040. Εντυπωσιακό!

Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο είναι η δέσμευση της Η&Μ να στραφεί σε 100% ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια. Το 2016, το 96% της ηλεκτρικής ενέργειας στις λειτουργίες της εταιρείας παγκοσμίως προήλθε από ανανεώσιμες πηγές. Η έκθεση  αναφέρει επίσης  ότι το 2016 η H&M αναδείχθηκε ως ο μεγαλύτερος παγκοσμίως χρήστης βαμβακιού, το οποίο  είναι πιστοποιημένο από την οργάνωση Better Cotton Initiative.

Anna Gedda

Σε ό,τι αφορά την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση, ο Όμιλος H&M συνεχίζει να προωθεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης. Από το 2013, όταν ξεκίνησε η παγκόσμια πρωτοβουλία Garment Collecting, ο Όμιλος H&M έχει συγκεντρώσει 39.000 τόνους η χρησιμοποιούμενων υφασμάτων. Έως το 2020, η εταιρεία σκοπεύει να συγκεντρώνει κάθε χρόνο τουλάχιστον 25.000 τόνους υφασμάτων. Η έκθεση δείχνει επίσης ότι συνεχίζονται έναν ικανοποιητικό ρυθμό οι προσπάθειες να αναβαθμιστούν τα προγράμματα για τις εργασιακές σχέσεις και τους   μισθούς αξιοπρεπούς διαβίωσης του Ομίλου H&M.

“Θέλουμε να αξιοποιούμε το μέγεθος και την κλίμακα του Ομίλου μας για να πρωτοστατούμε στη μετάβαση προς μία κυκλική και ανανεώσιμη βιομηχανία μόδας, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τη δίκαιη και ισότιμη αντιμετώπιση στην εταιρεία μας. Γι’ αυτό αναπτύξαμε μια νέα στρατηγική, ώστε να αναβαθμίσουμε ακόμα περισσότερο τις ενέργειες που κάνουμε στο θέμα της αειφορίας,» λέει η Anna Gedda, Υπεύθυνη Αειφορίας του Ομίλου H&M. «Θέλουμε να πρωταγωνιστούμε δίνοντας το καλό παράδειγμα, να ανοίγουμε νέους δρόμους και να δοκιμάζουμε καινούργια πράγματα – τόσο από περιβαλλοντικής, όσο και από κοινωνικής πλευράς – για να κάνουμε τελικά τη μόδα αειφόρο και την αειφορία μόδα. Η θετική για το περιβάλλον στρατηγική μας είναι ένας τρόπος να το κάνουμε αυτό», προσθέτει.

Επίσης, στις 5 Απριλίου, σε μια τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Στοκχόλμης, βραβεύτηκαν οι πέντε νικητές του ετήσιου διαγωνισμού καινοτομίας με τίτλο Βραβείο Παγκόσμιας Αλλαγής (Global Change Award, GCA) που διοργανώνει το ίδρυμα H&M Foundation.

Grand Award Ceremony selfie

Οι νικητές μοιράστηκαν το βραβείο του 1 εκατομμυρίου ευρώ μετά από ηλεκτρονική ψηφοφορία στην οποία συμμετείχαν άνθρωποι από ολόκληρο τον κόσμο. Επιπλέον, σήμερα δημοσιεύτηκε μια έκθεση τάσεων που επισημαίνει τα διδάγματα για το μέλλον της αειφόρου βιομηχανίας μόδας, μελετώντας χιλιάδες επαναστατικές ιδέες από 130 διαφορετικές χώρες και αυτό προβλέπεται… ελπιδοφόρο!

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ