Διαχρονικό σημείο αναφοράς για την φίρμα DKNY, η Νέα Υόρκη δεν θα μπορούσε παρά να πρωταγωνιστεί στη καμπάνια για την επετειακή 35η συλλογή του brand. Μούσα της καμπάνιας είναι για δεύτερη σαιζόν η αγαπημένη μας Kaia Gerber. Αυτή τη φορά η Kaia Gerber διάλεξε να φορέσει χαρακτηριστικά κομμάτια από τη συλλογή “DKNY est. 1989” με φόντο ταράτσες, βιβλιοθήκες, μπαρ και δρόμους της Αμερικανικής μητρόπολης. Αντισυμβατική ωδή στην λογοτεχνική αίγλη της Νέας Υόρκης, το αφήγημα της επιτυχημένης καμπάνιας ξετυλίγεται μέσα από τις ρεαλιστικές λήψεις του Mikael Jansson.
“Όλοι ξέρουν πως η Kaia λατρεύει το διάβασμα. Μπορεί να μην μοιάζει αναμενόμενο όμως η ίδια δεν κρατά κρυφό το ότι είναι βιβλιοφάγος. Άλλωστε μοιράζεται δημοσίως την αγάπη της για τα βιβλία, στην δημοφιλή online κοινότητα Book Club” σχολιάζει ο Trey Laird, που ηγήθηκε της καλλιτεχνικής διεύθυνσης της καμπάνιας. “Το concept της φωτογράφησης αποτέλεσε ευκαιρία να αποτυπώσουμε δύο πηγαίες αγάπες με τον πιο αυθεντικό τρόπο. Η όλη καμπάνια αποτυπώνει τη σύνδεση της DKNY με τη Νέα Υόρκη και το πάθος της Kaia Gerber για λογοτεχνία.”
Ρεαλιστικό φθινοπωρινό streetwear
Η συλλογή για την 35η επέτειο του brand, αποπνέει μια φρέσκια εκδοχή του Νεογιορκέζικου chic. Χαρακτηριστικά κομμάτια όπως oversized σακάκια και jackets, εκπροσωπούν τη σύμπραξη μόδας και λειτουργικότητας. Τα statement πανωφόρια, οι καπιτονέ κάπες και τα κοντά puffer jackets μπαίνουν στο επίκεντρο του φθινοπωρινού streetwear. Συνδυασμένα με φαρδιά παντελόνια, πλισέ φούστες, και τρακτερωτά μποτάκια, τα αστέρια της συλλογής δίνουν το στίγμα της νέας σαιζόν.
Όμως η συλλογή δεν περιορίζεται στο outwear. Περιλαμβάνει μια ενδιαφέρουσα denim γκάμα που περιλαμβάνει από μακριές φούστες έως κλασσικά jeans. Η ενδυματολογική πρόταση “DKNY est. 1989” ολοκληρώνεται με υπέροχα πλεκτά κομμάτια. Κατασκευασμένες από πολυτελή υλικά όπως παρθένο μαλλί και κασμίρ οι μπλούζες εκπροσωπούν την quiet luxury πλευρά της επετειακής συλλογής DKNY.
Φωτογραφίες DKNY
Κείμενο Λένα Παπαχριστοφίλου