Όπως κάθε σεζόν, έτσι και αυτή όλα τα brands του οίκου Calvin Klein παρουσιάζονται μαζί, μέσα από μία δυναμική καμπάνια με προκλητικό ύφος στην οποία συμμετέχουν ταλαντούχα πρόσωπα από διάφορους χώρους. Τo φιλμ που επιμελήθηκε ο φωτογράφος και κινηματογραφιστής Tyrone Lebon, ο οποίος είχε φωτογραφήσει και την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για την Άνοιξη του 2016, φέρνει στο προσκήνιο για τη νέα σεζόν Φθινόπωρο 2016 μία ανανεωμένη ομάδα από ταλαντούχα πρόσωπα όπως ηθοποιούς, μουσικούς, πρόσωπα του πολιτισμού, αθλητές, fashion icons, ισχυρές προσωπικότητες των social media, καλλιτέχνες, ανερχόμενα και διάσημα μοντέλα, τους οποίους τοποθετεί πολλές φορές σε ζευγάρι για να δημιουργήσει ένα πιο δυναμικό και αναπάντεχο αποτέλεσμα.
Αυτή τη σεζόν το καστ περιλαμβάνει τον καλλιτέχνη, μουσικό και παραγωγό Frank Ocean, το fashion icon και supermodel Kate Moss, την ηθοποιό Margot Robbie, τον ράπερ Young Thug, το μοντέλο Bella Hadid, την αυθεντία της βιομηχανίας της μόδας Grace Coddington, τον σουπερ σταρ των κοινωνικών μέσων δικτύωσης Cameron Dallas, τον ποδοσφαιριστή της Ρεάλ Μαδρίτης James Rodriguez,την ηθοποιό, μουσικό και μοντέλο Zoe Kravitz, την ηθοποιό Lola Kirke, τον μουσικό Henry Rollins, τον τραγουδιστή και τραγουδοποιό G.E.M., το φαινόμενο του μπέιζμπολ Mo’ne Davis, την ηθοποιό και χορεύτρια Sonoya Mizuno, τον καλλιτέχνη της ραπ Yung Beef, την ηθοποιό Antoine-Olivier Pilon, την ηθοποιό και μοντέλο Aomi Muyock, τον καλλιτέχνη και μοντέλο Cuba Tornado Scott, το μοντέλο και αστέρι των social media Selah Marley, τη τραγουδίστρια και τραγουδοποιό Kacy Hill, το μουσικό καλλιτέχνη Keith Ape, το σταρ των social media και μοντέλοPresley Walker Gerber, τα μοντέλα Anna Ewers,Mark MacEachen και Roos Abels, τη μουσικό Tommy Genesis και το ράπερ Yung Lean, καθώς και μία ομάδα street μοντέλων.
Παράλληλα με τη διαφημιστική καμπάνια, μια εντυπωσιακή digital ενέργεια ξεκινά σήμερα στο ck.com, αρχίζοντας με ένα 24-ωρο βίντεο στην ειδική ιστοσελίδα, www.ck.com/mycalvins. Η ενέργεια αποτελείται από μια συλλογή από περισσότερα από 50 βίντεο με συνεντεύξεις του καστ της καμπάνιας, ξεχωριστό backstage υλικό και μοναδικές εμφανίσεις.
Καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, θα μπορούν όλοι να επισκεφθούν το site και να βιώσουν την απόλυτη εμπειρία streaming μέσα από τα βίντεο της καμπάνιας καθώς και μέσα από μία επιλογή από αποκλειστικό υλικό στο calvinklein.com. Καθ’όλη τη διάρκεια της Φθινοπωρινής σεζόν, στην ιστοσελίδα ck.com θα προβάλλονται βίντεο από ιστορίες οι οποίες θα ανανεώνονται τακτικά. Επίσης στο site θα προσφέρονται playlists καλλιτεχνών μέσω Spotify, μέσω των οποίων ο κάθε χρήστης θα επιλέγει τις προτιμήσεις του και θα φτιάχνει τη δική του.
Με πάνω από 500 εκατομμύρια προγραμματισμένες εμφανίσεις (impressions) σε 26 παγκόσμιες αγορές μέσα από μία σειρά ψηφιακών, mobile, print και εξωτερικών διαφημιστικών ενεργειών, η καμπάνια θα αποτυπώνει το μοναδικό lifestyle της Calvin Klein.