Νέα εποχή Burberry με υπογραφή Daniel Lee

Liberty Ross, Burberry 2023

Μοιάζει νωρίς για να βγάλει κανείς συμπεράσματα για την εξέλιξη της μόδας μέσα στο 2023. Το μόνο σίγουρο για το έτος που μόλις ξεκίνησε, είναι πως θα περάσει στην ιστορία ως η χρονιά του fashion rebranding. Ανταποκρινόμενα στα δεδομένα της “νέας εποχής” δεκάδες εμβληματικά brands κάνουν στροφή 180 μοιρών. Αλλάζουν καλλιτεχνικούς διευθυντές. Ακολουθούν νέες στρατηγικές. Στόχος, η λειτουργική προσέγγιση μιας αναδυόμενης αισθητικής που μοιάζει με κινούμενη άμμο. Πρώτο δείγμα τολμηρού fashion rebranding, η ανάληψη καθηκόντων καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Burberry από τον πολυβραβευμένο σχεδιαστή Daniel Lee.

Νέα εποχή Burberry με υπογραφή Daniel Lee
Vanessa Redgrave, Burberry 2023

Ειλικρινής έκφραση

Δύο εβδομάδες πριν την πολυαναμενώμενη Λονδρέζικη πρεμιέρα της πρώτης του συλλογής για τον οίκο Burberry, ο Daniel Lee δίνει πρώτα δείγματα γραφής. Η “νέα δημιουργική έκφραση” της καμπάνιας “A new creative expression” και η υιοθέτηση ενός iconic λογότυπου Burberry που πάει πίσω στο 1901, είναι μόνον η αρχή. Σχεδιασμένη για τη Herritage Collection που περιλαμβάνει “ξαναδουλεμμένα” classsics, νέα η καμπάνια δεν θυμίζει σε τίποτα το προηγούμενο κεφάλαιο του βρετανικού οίκου. Συνεπής στην “ειλικρινή” προσέγγιση που χαρακτηρίζει το πέρασμά του από τους οίκους Celine και Bottega Veneta, ο Lee φέρνει μια πολλά υποσχόμενη αμεσότητα το image του οίκου Burberry.

Νέα εποχή Burberry με υπογραφή Daniel Lee
John Glacier , Burberry 2023
Νέα εποχή Burberry με υπογραφή Daniel Lee
Liberty Ross, Burberry 2023

Φωτογραφημένη με φόντο το Λονδίνο και υπογεγραμμένη από τον Tyrone Lebon,  η καμπάνια εστιάζεται στις ρίζες του brand. Καμπαρντίνες, αδιάβροχα, πανωφόρια. Αλλά ιδωμένα με εντελώς φρέσκια ματιά. Η επιλογή των πρωταγωνιστών της καμπάνιας, αφηγείται “σιωπηλά” το όραμα του Daniel Lee για τον Burberry.

Νέα εποχή Burberry με υπογραφή Daniel Lee
Jun Ji-hyun, Burberry 2023  

Η συνύπαρξη δώδεκα εκ διαμέτρου διαφορετικών προσωπικοτήτων σε μια καμπάνια τα λέει όλα. Όμως ο Lee δεν μένει στη στείρα εξύμνηση της διαφορετικότητας. Πηγαίνει ένα βήμα παρακάτω. Αυτό που συνδέει τον Skepta, την John Glacier, τη Liberty Ross, τη Jun Ji-Hyun, τη Vanessa Redgrave και του προσωπικότητες της καμπάνιας “A new creative expression” είναι μια καμπαρντίνα Burberry. Και ένα ειλικρινές βλέμμα.

Photos Tyrone Lebon / Burberry.

Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ