Μπες στο πνεύμα του Έτους της Τίγρης! Aνακάλυψε το mood της νέας χρονιάς σύμφωνα με τους συμβολισμούς του Κινέζικου ωροσκοπίου. Kαι πάρε έμπνευση για το Year of the Water Tiger από τις σημαντικότερες fashion καμπάνιες που δημιουργήθηκαν ειδικά για το νέο σεληνιακό έτος που ξεκινά την 1η Φεβρουαρίου.
Προετοιμάσου για το έτος της Τίγρης
Η χρονιά του Αρουραίου (2020) σημαδεύτηκε από την ‘αγωνία’ της επιβίωσης. Η χρονιά του Βουβαλιού (2021) επιφύλασσε προσαρμοστικότητα στη νέα πραγματικότητα. Το έτος της Τίγρης (2022) φέρνει μαζί του μια ώθηση για ξαφνικές ριζικές αλλαγές που αλλάζουν τα δεδομένα! Σύμφωνα με το Κινέζικο Ωροσκόπιο, που έχει τις ρίζες του στη δυναστεία των Qin και μετρά ιστορία 2000 ετών, η Τίγρης σηματοδοτεί μια χρονιά γεμάτη ρίσκα και περιπέτεια. Ο ενθουσιασμός επιστρέφει στη ζωή όλων μας σε ένα έτος που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό, γενναιοδωρία και προσδοκίες κοινωνικής προόδου.
Η Τίγρης αντιπροσωπεύει τη δυναμική αρσενική ενέργεια του Yang και δίνει έναυσμα για επιτάχυνση αλλαγών. Ξαφνικές ανακατατάξεις καριέρας, αισθηματικών και τόπου κατοικίας, είναι ανάμεσα στα χαρακτηριστικά της νέας Κινέζικης χρονιάς. Κάποιοι από εμάς θα ανθίσουν μέσα από γενναία νέα βήματα, ενώ άλλοι θα κινδυνέψουν να καταστραφούν. Αν και είναι σημαντικό να ακολουθούμε το ένστικτό μας και να κυνηγάμε τα όνειρά μας, για να “τη βγάλουμε καθαρή” αυτή τη χρονιά οφείλουμε να τιθασέψουμε το εγώ μας. Με δύο λόγια, το 2022 επιφυλάσσει χαρά, εξέλιξη και δοκιμασίες. Όπως μια Τίγρης, έτσι κι εμείς θα έχουμε μία τάση να επιτεθούμε χωρίς πρώτα να σκεφτούμε. Ας φροντίσουμε λοιπόν να δαμάσουμε προκαταβολικά τη βιασύνη μας. Ας βάλουμε στην άκρη την ξεροκεφαλιά κι ας , λειτουργήσουμε όσο πιο διπλωματικά μπορούμε.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα Κινέζικη χρονιά, είναι το έτος της Τίγρης του Νερού που φέρνει στην επιφάνεια τη δύναμη των συναισθημάτων. Δικαιοσύνη, οικογένεια και αισθηματικά αποκτούν απόλυτη προτεραιότητα για όλη τη διάρκεια του Year of the Tiger.
Η τίγρης που βρυχάται
Η δημιουργία ειδικών Chinese New Year συλλογών για τον εορτασμό της Κινέζικης Πρωτοχρονιάς, δεν είναι κάτι καινούργιο στον χώρο της μόδας. Όμως φέτος, οι συγκεκριμένες συλλογές είναι πιο επιδραστικές από ποτέ καθώς η εντυπωσιακή “επαναφορά” της ασιατικής αγοράς ειδών πολυτελείας που ανακάμπτει στη μετά-covid εποχή δημιουργεί νέα δεδομένα.
Συνώνυμη με υπερβάσεις και υπερβολές, η νέα χρονιά του Κινέζικου ωροσκοπίου δημιουργεί τις δικές της τάσεις. Τάσεις που αξίζουν μια θέση στη γκαρνταρόμπα σου ακόμα κι αν δεν γιορτάζεις το Year of the Tiger! Στη κορυφή του trend φιγουράρουν καλότυχα τιγρέ τυπώματα σε θερμές αποχρώσεις και παραδοσιακά ασιατικά μοτίβα.
Ανάμεσα στις πιο χαρακτηριστικές συλλογές για το Year of the Tiger, ξεχωρίζουν για εντελώς διαφορετικούς λόγους, εκείνες των οίκων Prada και Gucci. Το “Action in the Year of the Tiger” project του οίκου Prada λειτουργεί σε δύο σκέλη. Ενισχύει το έργο περιβαλλοντικής αφύπνισης αλλά και το ταμείο του ιδρύματος China Green Foundation. Παράλληλα λανσάρει ένα Art project για κινέζους σπουδαστές τέχνης η δουλειά των οποίων θα προβληθεί μέσα από δράσεις του οίκου. Φωτογραφημένη από τον Liu Song, η Year of the Tiger καμπάνια του οίκου Prada περιλαμβάνει κόκκινα, μαύρα και λευκά κομμάτια εμπνευσμένα από παραδοσιακά ασιατικά μοτίβα, ski looks από την activewear σειρά Linea Rossa, Re-Nylon τσάντες, χοντρά πλεκτά και pet accessories.
Gucci Tiger: Κόκκινη κάρτα από την World Animal Protection U.S
Σχεδιασμένη από τον Alessandro Michele, η γεμάτη περίτεχνα τυπώματα σειρά “Gucci Tiger” αποτυπώνεται στην ομώνυμη καμπάνια από τον φακό του Angelo Pennetta. Αν και τα σαγηνευτικά αιλουροειδή που πρωταγωνιστούν στις λήψεις είναι προϊόν ένθεσης, ο οίκος δέχθηκε τα πυρά του ιδρύματος World Animal Protection U.S. “Ο οίκος Gucci στέλνει το λάθος μήνυμα προβάλλοντας την εικόνα της τίγρης ως ..κατοικίδιο. Πρόκειται για άγρια ζώα που ανήκουν στο φυσικό τους περιβάλλον. Το ίδρυμα World Animal Protection παρακινεί τον οίκο Gucci να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις καμπάνιες του. Το έτος της Τίγρης οφείλει να ευαισθητοποιήσει τη παγκόσμια κοινότητα ότι αυτά τα πανέμορφα αιλουροειδή που βαίνουν προς εξαφάνιση χρειάζονται προστασία και όχι εμπορευματοποίηση. Αυτή τη στιγμή στον πλανήτη έχουν καταγραφεί μόλις 3.900 άγριες τίγρεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τίγρεις που ζουν σε συνθήκες αιχμαλωσίας στις ΗΠΑ ξεπερνά τον αριθμό των καταγεγραμμένων άγριων τίγρεων.”
Περισσότερες Year of the Tiger καμπάνιες!
Τα ευρηματικά οπτικά τρικ και τα tiger print της καμπάνιας Balenciaga, τα ονειρικά αξεσουάρ Salvatore Ferragamo και τα παραδοσιακά μοτίβα του οίκου Burberry, είναι ανάμεσα στα highlights των Year of the Tiger συλλογών. Απόλαυσέ τα!
Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου.