Έμφαση σε κομμάτια που σχεδιάστηκαν όχι για να εντυπωσιάσουν αλλά για να φορεθούν για κάτι περισσότερο από μια σαιζόν. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα των φθινοπωρινών συλλογών που καταφθάνουν ήδη στις μπουτίκ των οίκων πολυτελείας. Μια ματιά στις εμβληματικές φθινοπωρινές καμπάνιες της μετά Covid-19 εποχής είναι ότι ακριβώς χρειάζεσαι αυτή τη στιγμή. Πάρε έμπνευση και κάνε την έξυπνη κίνηση. Βάλε στο ραντάρ σου εκπτωτικά κομμάτια που θα φανούν χρήσιμα στο στήσιμο της νέας φθινοπωρινής γκαρνταρόμπας.

Celine: Ανεπιτήδευτο στυλ
Αν και σχεδιάστηκε πολύ πριν από την έκρηξη της πανδημίας, η φθινοπωρινή συλλογή Celine, αποδεικνύει τη διορατικότητα του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, Hedi Slimaine. Οι μέρες της υπερβολής και το διακριτικό χιούμορ του περσινού Bourgeois Chic δεν συνάδουν με τη νέα εποχή. Ριγέ κουστούμια με άνετα “αντρικά” παντελόνια. Στενά ψηλόμεσα jeans φορεμένα με flat σουέτ μπότες που φτάνουν έως το γόνατο. Διακριτικά καρό σε στενά σακάκια και σε φαρδιά πανωφόρια με κουκούλες. Τσάντες μετρίου μεγέθους με μεταλλικά κουμπώματα που φέρουν το logo του brand. Αυτά είναι τα key looks της φθινοπωρινής καμπάνιας Celine που φωτογραφήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο από τον Hedi Slimaine στο Saint Tropez με μούσα την επιμελημένα αχτένιστη και σχεδόν αμακιγιάριστη Anna Francesca.

Prada: Η θετική ενέργεια του χρώματος

Χειροποίητες τεχνικές και έντονες αποχρώσεις δίνουν το στίγμα της Pre-Fall συλλογής Prada. Στο επίκεντρο της κολεξιόν, βρίσκονται κλασσικά κομμάτια με πρωτότυπες λεπτομέρειες. Μονόχρωμες ζιβάγκο μπλούζες και midi φούστες σε γραμμή Α που είναι διακοσμημένες με εξώγαζα και μεγάλα κουμπιά, μικρές τσάντες ώμου με υφασμάτινες ενθέσεις και εμβληματικές δερμάτινες basket bags, είναι μερικά από τα αγαπημένα μας κομμάτια. Η ασπρόμαυρη φωτογράφιση Prada που έγινε στο Λονδίνο λίγο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, με μούσα την αγαπημένη μας Freja Beha Erichsen λειτούργησε σαν λευκός καμβάς για τις ψηφιακές εικαστικές παρεμβάσεις του φωτογράφου και καλλιτεχνικού διευθυντή της καμπάνιας David Sims.


Balenciaga: Μια ρεαλιστική ματιά
Ο οίκος Balenciaga έχει αδυναμία στις υπερβάσεις. Μόνο που για το φετινό φθινόπωρο, η υπέρβαση αντλεί έμπνευση από τον ωμό ρεαλισμό. Φωτογραφημένη από τον Chris Maggio, η νέα καμπάνια δίνει έμφαση σε αξεσουάρ, όπως υπέροχες λευκές τσάντες, ολοκαίνουργια Zen Sneakers με πολύ λεπτές σόλες και γυαλιά ηλίου με μικρούς μεταλλικούς σκελετούς. Αυτό που κάνει τη διαφορά, είναι το απόλυτα ρεαλιστικό ύφος των μοντέλων που φαίνονται άκεφα και προβληματισμένα. Μάλλον θα φταίει η νέα παγκόσμια οικονομική κρίση και η αδιάκοπη ανασφάλεια που δημιουργεί ο κορωνοϊός.



Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου