Δημιουργημένη για να προωθήσει το βιώσιμο όραμα της γκάμας Miu Miu Upcycled, η νέα καμπάνια του brand με τίτλο “Grande Envie” υλοποιείται με ένα μικρού μήκους φιλμ που φέρει την υπογραφή της τέσσερις φορές βραβευμένης με Όσκαρ και έξι φορές με BAFTA Αυστραλής ενδυματολόγου, σχεδιάστριας παραγωγής και σκηνογράφου Catherine Martin. “Είναι το σκηνοθετικό μου ντεμπούτο. Ντρέπομαι να την αποκαλέσω “ταινία” επειδή διαρκεί μόνο τρία λεπτά, αλλά όπως και να το κάνουμε πρόκειται για μια ταινία μικρού μήκους”, δήλωσε σχετικά η Martin περνάει πίσω από την κάμερα και σκηνοθετεί.
Η ταινία μικρού μήκους που συνοδεύει την καμπάνια έχει την πλοκή και την αριστοτεχνία ενός κανονικού φιλμ με μια υπονοούμενη συναισθηματική κλιμάκωση και ένταση. Στο κέντρο της ιστορίας βρίσκουμε ένα χήρο κόμη που ενσαρκώνει ο αγαπημένος μας Willem Dafoe, το φάντασμα της συζύγου του και τρεις μυστηριώδεις επισκέπτες σε ένα μοιραίο ερωτικό τρίγωνο.

Oι κώδικες της γκάμας Miu Miu Upcycled
Πρωταγωνίστρια του σκηνοθετικού ντεμπούτου της Catherine Martin, η νέα συλλογή Miu Miu εντάσσεται στη πρωτοβουλία Upcycled που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2020 με στόχο να δημιουργεί ρούχα πολυτελείας ανακυκλώνοντας υπολειπόμενα υλικά από την παραγωγή του οίκου. “Η σειρά Miu Miu Upcycled δίνει νέα ζωή σε παλαιότερες δημιουργίες του οίκου και κατά την διάρκεια της διαδικασίας τα μεταμορφώνει στην απόλυτη πολυτέλεια. Ξαναδουλεμένα με αγάπη και φροντίδα για το περιβάλλον, τα κομμάτια Miu Miu Upcycled είναι πολύ πιο πολύτιμα από ό,τι ήταν πριν δημιουργηθούν ξανά από την αρχή” δήλωσε η Martin.

Οι κώδικες Miu Miu εκφράζονται ιδανικά στις σκηνές του μικρού μήκους φίλμ “Grande Envie” που είναι εμπνευσμένο από το στιλ του Μεσοπολέμου και τις φωτογραφίες του Jacques Henri Lartigue. Φίνα εσώρουχα συνδυάζονται με ριγέ μπλουζάκια. Τα τζιν συνοδεύουν βραδινά κομμάτια. Σακάκια, μακριά φορέματα και διαφάνειες παίζουν με τις φόρμες, δημιουργώντας μια νέα τολμηρή στιλιστική προσέγγιση.

Η παλιομοδίτικη προσέγγιση είναι πιο φρέσκια από ποτέ
Το vintage είναι ένα βασικό στοιχείο της αισθητικής του οίκου και η Martin δεν φοβήθηκε να το αφήσει να την παρασύρει σε ένα δημιουργικό κρεσέντο. Η ιδέα ξεκίνησε ως ένας τρόπος να παρουσιαστεί η συλλογή σε ένα σύμπαν της Miu Miu, αλλά με την εμπειρία της πολυβραβευμένης ενδυματολόγου στον σχεδιασμό παραγωγής, γρήγορα εξελίχθηκε σε κάτι μοναδικό.


Οι φωτογραφίες της καμπάνιας αποτυπώθηκαν μέσα από τη ματιά της Δανής φωτογράφου Michella Bredahl που αλληλοσυμπληρώνει το όραμα της Martin αποθανατίζοντας τους ήρωες ως ονειρικές φιγούρες που περιπλανώνται στο ξεθωριασμένο μεγαλείο του κάστρου. Λουσμένες σε ένα ήπιο χρυσό φως, οι πρωταγωνιστές του φιλμ δείχνουν να περιπλανώνται ατέρμονα στους κήπους και στο εγκαταλελειμμένο κάστρο.
Φωτογραφίες Michella Bredahl / Miu Miu Upcycled
Κείμενο Πηνελόπη Παπανικολάου