Σημαντική όσο ποτέ άλλοτε για τον χώρο των ειδών πολυτελείας, από 22 Ιανουαρίου 2023 και για μια εβδομάδα η Ασία γιορτάζει την έλευση του Έτους του Κουνελιού. Φορέας καλής τύχης σύμφωνα με το Κινέζικο ωροσκόπιο, το φιλειρηνικό Κουνέλι έχει κλίση προς τις τέχνες και τις παραδόσεις. Oι οίκοι πολυτελείας τιμούν τη περίσταση της κινέζικης πρωτοχρονιάς λανσάροντας limited edition συλλογές μόδας και ομορφιάς που είναι εμπνευσμένες από το Year of the Rabbit.

Η Ασιατική αγορά καθορίζει το μέλλον της πολυτέλειας
Αν και διαθέσιμες κυρίως στην Ασιατική αγορά, οι συγκεκριμένες “πρωτοχρονιάτικες” συλλογές έχουν ιδιαίτερη σημασία. Πολύ απλά, λειτουργούν σαν βαρόμετρο δημοτικότητας επίκαιρων τάσεων που “αν περάσουν με πράσινο” θα εξελιχθούν στα αυριανά mega trend της διεθνούς μόδας. Έχοντας εξελιχθεί σε κυρίαρχο μοχλό στήριξης της αγοράς ειδών πολυτελείας, πλέον η Ασία γίνεται ξεκάθαρο σημείο αναφοράς. Η εκτίναξη της ασιατικής επιρροής στο luxury marketing, είναι εντυπωσιακή. Πίσω από τη “ξαφνική” αύξηση της ασιατικής επιδραστικότητας κρύβονται σημαντικά οικονομικά μεγέθη. Με αύξηση που αγγίζει τα 10% για το Κινεζικό market, το target των Ευρωπαϊκών οίκων πολυτελείας μετακινείται ξεκάθαρα προς μια φρέσκια αγορά. Μια αγορά που εξελίσσεται δυναμικά επηρεάζοντας τα πάντα.

Back to Reality
Οι luxury συλλογές για το Έτος του Κουνελιού, ενσωματώνουν τον παλμό της ασιατικής αγοράς. Τα ξαναδουλεμένα luxury λογότυπα όπως αυτό του οίκου Valentino και τα επαναλαμβανόμενα all over τυπώματα της συλλογής Burberry, είναι ανάμεσα στα απόλυτα highlights των Year of the Rabbit συλλογών. Οι αναμενόμενες στάμπες με καρτούν κουνελάκια ήταν μάλλον αδιάφορες. Αγαπημένη εκδοχή; Η μινιμαλιστική στάμπα στα sweatshirts του οίκου Miu Miu. Κλασσικές σιλουέτες, “συντηρητικά” σακάκια σε “γραμμή” Chanel και διαχρονικά κομμάτια έκαναν την απόλυτη έκπληξη της σαιζόν. Η back to reality τάση εκφράστηκε κυρίως μέσα από τις lunar καμπάνιες Bottega Veneta, Miu Miu, Gucci και Valentino.




BURBERRY






Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου.