Η ηθοποιός Pamela Anderson, η στυλίστρια και πρώην Creative Director της Vogue Grace Coddington και τα μοντέλα Precious Lee, Tindi Mar και Sherri Shi συνθέτουν ένα εκλεκτό κράμα γυναικών και ποζάρουν για καμπάνια γνωστής εταιρείας κοσμημάτων έχοντας ως όπλο τη φυσική γοητεία τους. Οι φρέσκιες επιδερμίδες, το ελάχιστο μακιγιάζ και η φυσική ομορφιά τους, κάνουν μια σαγηνευτική αντίθεση με τα διαμάντια πάνω τους. Τα οποία όπως υποδηλώνει και το όνομα της καμπάνιας “Diamonds for all”, είναι δημιουργημένα για όλους και πιο προσιτά από ποτέ.
Η φυσικότητα είναι πιο hot από ποτέ
Mετά την πρόσφατη εμφάνισή της στις φθινοπωρινές διαφημίσεις της Aritzia, η Pamela Anderson, πρωταγωνιστεί και στην καμπάνια “Diamonds for all”. Κι εδώ, επιδεικνύει περήφανα τη δέσμευσή της ποζάροντας χωρίς μακιγιάζ. Μετά από την επέλαση του no makeup look σε fashion shows αλλά και στις καμπάνιες των beauty brands, η τάση επεκτείνεται και στον κόσμο του κοσμήματος. Η φυσικότητα είναι αδιαμφισβήτητα πιο hot από ποτέ. Έτσι και η εταιρεία Pandora που βρίσκεται πίσω από την ενδιαφέρουσα ιδέα έχει έναν βασικό σκοπό. Να επαναπροσδιορίσει αρχικά την αντίληψή μας για τη φυσική ομορφιά και έπειτα να ενσωματώσουμε τα διαμάντια στην καθημερινή μας ζωή υπό άλλο πρίσμα.
Μέσα από τον φακό του διάσημου φωτογράφου Mario Sorrenti, αποτυπώθηκε η ουσία των εντυπωσιακών γυναικών με φόντο τη Νέα Υόρκη μέσα από μια σειρά από σαγηνευτικά πορτρέτα. Η φυσική ομορφιά είναι το σημείο κλειδί που μαγνητίζει.
Νεύμα προς τη βιωσιμότητα
Η καμπάνια “Diamonds for all” συμπίπτει με την κυκλοφορία των τριών νέων συλλογών διαμαντιών της Pandora: Nova, Era και Talisman. Κάθε συλλογή αποτελεί μοναδική ανατροπή στα παραδοσιακά διαμάντια κάνοντας στροφή στη βιωσιμότητα. Στο εργαστήριο που καλλιεργούνται τα διαμάντια, κατασκευάζονται από 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Έχουν χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα αλλάζοντας μια για πάντα τον κόσμο των luxury κοσμημάτων. Η λάμψη στην καθημερινότητα είναι πιο προσιτή από ποτέ. Βιωσιμότητα και φυσική ομορφιά αναλαμβάνουν πλέον τα ηνία.
Φωτογραφίες, Mario Sorrenti.
Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.