Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Το πιο κοσμοπολίτικο κυκλαδονήσι αποτελεί fashion προορισμό και αυτά τα τέσσερα ολοκαίνουργια Mykonos pop up stores το αποδεικνύουν. Αν θες να συνδυάσεις χαλαρές καλοκαιρινές διακοπές με αγορές υψηλών προδιαγραφών, αρκετά luxurius brands έχουν το δικό τους κατάστημα στη Μύκονο, εδώ διαλέξαμε τέσσερα ολοκαίνουργια που ξεχωρίζουν για τις stylish επιλογές και την αισθητική του χώρου τους. Μια επίσκεψη αρκεί για να αναβαθμίσεις την εμπειρία των διακοπών σου αυτό το καλοκαίρι.

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Πρεμιέρα του οίκου Jacquemus στη Μύκονο

Μετά την Ίμπιζα και το Μόντε Κάρλο, ο γαλλικός οίκος μόδας πέρασε στο άνοιγμα Mykonos pop up store στο Nammos. Ο σχεδιασμός του καταστήματος είναι τόσο προσεκτικά επιμελημένος όσο και οι άλλες εποχιακές τοποθεσίες του, αλλά αυτό που κάνει αυτή την μπουτίκ να ξεχωρίζει είναι το εντυπωσιακό, χαρακτηριστικό κιόσκι με τις μπλε και λευκές λεπτομέρειες – ένα ιδανικό σημείο για να απολαύσεις τον ήλιο και να απαθανατίσεις αξέχαστες στιγμές.

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Στο εσωτερικό, βρίσκεις την αποκλειστική συλλογή από κομμάτια περιορισμένης έκδοσης που αιχμαλωτίζουν την ουσία της Μυκόνου μαζί με το στυλ Jacquemus. Τα limited είδη «Mykonos» περιλαμβάνουν ρούχα και αξεσουάρ για την παραλία που ταιριάζουν ιδανικά με το ξέγνοιαστο κι εκλεπτυσμένο πνεύμα της Μεσογείου.

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Ατμόσφαιρα ζούγκλας στο Mykonos pop up store του οίκου Dior

Το καλοκαίρι του 2025 σηματοδοτεί την τέταρτη έκδοση του αποκλειστικού pop up store του οίκου Dior στο Nammos της Μυκόνου. Η είσοδος εντυπωσιάζει με διακόσμηση εμπνευσμένη από τροπικούς κήπους, με ελέφαντες, καμηλοπαρδάλεις, τίγρεις, κάκτους και φοίνικες. Στοιχεία που συνομιλούν με τα μοτίβα Toile de Jouy Sauvage και Toile de Jouy Palms της συλλογής Dioriviera.

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Στο εσωτερικό, οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μεγάλη ποικιλία από ρούχα κι αξεσουάρ  – όλα φτιαγμένα με τη χαρακτηριστική φινέτσα Dior. Η μπουτίκ προσφέρει μια καθηλωτική εμπειρία σύγχρονης γαλλικής κομψότητας συνυφασμένη με τη μυκονιάτικη ατμόσφαιρα. Οι γαλάζιοι τόνοι κυριαρχούν και δένουν υπέροχα με το χρώμα του Αιγαίου Πελάγους.

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Μυκονιάτικο ντεμπούτο για το brand Zimmermann

Το αυστραλιανό brand των αδερφών Nicky και Simone Zimmermann διάλεξε τη Μύκονο για να εγκαινιάσει την πρώτη του μπουτίκ. Σχεδιασμένο από το Studio McQualter, με τα εμβληματικά λευκά και μπλε στοιχεία να υπογραμμίζουν τη φυσική κομψότητα και την ηρεμία του brand, το Mykonos pop up store στεγάζεται σε ένα γοητευτικό κυκλαδίτικο κτίριο στο κέντρο της Χώρας.

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Ο χώρος σε κερδίζει ήδη από την αυλή που ξεχωρίζει με τις ρετρό καρέκλες Russell Woodard της δεκαετίας του 1950 και την σκούρα κόκκινη ομπρέλα. Η καλοκαιρινή συλλογή απλώνεται σε ειδικά σχεδιασμένα έπιπλα με πράσινες αποχρώσεις. Ο χώρος ολοκληρώνεται με επιλεγμένα έργα τέχνης και αντικείμενα design και μια συλλογή από vintage φωτιστικά που τονίζουν τη νοσταλγική ατμόσφαιρα. Το brand θεωρεί αυτή την επέκταση ως συνέχεια της φιλοσοφίας του να αγκαλιάζει τοποθεσίες με μοναδική αισθητική.

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Mykonos pop up store και για τον οίκο Louis Vuitton

Πρόσφατα ο οίκος Louis Vuitton άνοιξε ξανά το εποχιακό του κατάστημα στην καρδιά της Μυκόνου. Ανάμεσα στα γοητευτικά σοκάκια της Χώρας, η μπουτίκ συνδυάζει την κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική με το εκλεπτυσμένο ύφος του οίκου. Το περιβάλλον αποπνέει χαλαρή, ηλιόλουστη ατμόσφαιρα με φυσικές υφές και χειροποίητα φινιρίσματα.

Πολυτέλεια & αισθητική σε 4 Mykonos pop up stores

Διαθέτοντας μια μεγάλη γκάμα ειδών, από έτοιμα ενδύματα και δερμάτινα είδη μέχρι παπούτσια και αξεσουάρ, αυτό το Mykonos pop up store αναδεικνύει τις τελευταίες συλλογές Louis Vuitton και μια επιμελημένη επιλογή αποκλειστικών ειδών, όπως η τσάντα Mykonos. Σε αυτά τα limited κομμάτια πρωταγωνιστούν μοτίβα εμπνευσμένα από τις έντονες αποχρώσεις και τα τοπία του νησιού.

Είτε αποφασίσεις να προσφέρεις στον εαυτό σου μερικές στιγμές πολυτέλειας στις διακοπές σου είτε αρκεστείς στο window shopping και οι τέσσερις επιλογές είναι ιδανικές για να ικανοποιήσεις όποια από τις δύο επιθυμίες σου – ή και τις δύο.

Κεντρική φωτογραφία, Dior.

Κείμενο, Άννα Πατσέλλη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ