Άλλο ένα project για τη συνεργασία με την Coachella
Για τη έβδομη χρονιά συνεργασίας της H&M με το μουσικό φεστιβάλ Coachella είχαμε ήδη μιλήσει. Τώρα αυτή η συνεργασία επεκτείνεται και ψηφιακά με το «Reborn». Πρόκειται για ένα project κατά το οποίο οι επισκέπτες του φεστιβάλ θα «ταξιδεύουν» σ’ ένα πολύχρωμο τοπίο της ερήμου. Εκεί θα αλληλεπιδρούν με μοναδικά videos, ώστε να δημιουργηθούν ιστορίες που στη συνέχεια θα μοιραστούν στα κοινωνικά δίκτυα. Για τις ανάγκες αυτής της πρωτοπόρας ψηφιακής εμπειρίας στήθηκε η σκηνή H&M Desert Vibes.
Η σκηνή θα έχει διαστάσεις 12,20 x 24,40 μέτρα και θα παρέχει ένα εύρος δυνατοτήτων στους επισκέπτες. Σ’ ένα μέρος της εγκατάστασης θα υπάρχει ένας διαδραστικός ψηφιακός θάλαμος φωτογραφιών. Οι επισκέπτες θα μπαίνουν σ’ έναν χώρο με μία greenscreen 360 μοιρών που χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση φόντων κι εκεί θα δημιουργούνται εναλλαγές στο φωτισμό, το περιεχόμενο των videos, τη live επεξεργασία και την κίνηση του ανέμου. Έπειτα θα κινηματογραφούνται τρία πλάνα διάρκειας πέντε δευτερολέπτων με αλλαγές στο σκηνικό, όπως αμμοθύελλες, έτσι ώστε το video να ανανεώνεται. Στο τέλος το υλικό θα συνδυάζεται για να βγει το τελικό video διάρκειας δεκαπέντε δευτερολέπτων κι αυτό έπειτα θα διανέμεται στα social media – εδώ να θυμίσουμε πως η νέα προσθήκη του Instagram υποστηρίζει videos διάρκειας δεκαπέντε δευτερολέπτων.
Οι επισκέπτες επίσης θα μαθαίνουν για τις δράσεις της H&M, με έμφαση την πρωτοβουλία της εταιρείας για την ανακύκλωση ρούχων και την προσπάθεια εξοικονόμησης νερού. Έτσι δημιουργείται η εμπειρία «Close the Loop», μία από τις δεσμεύσεις της H&M για να αναδείξει τη σημασία της βιωσιμότητας. Στη σκηνή θα υπάρχει και μία συσκευή για να γεμίζουν τα μπουκάλια νερού, δίνοντας μία ευκαιρία να μάθουν οι επισκέπτες τις δράσεις της H&M.
Φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει κι μικρό ένα κατάστημα H&M! Για την ακρίβεια… δύο καταστήματα! Το ένα θα είναι το H&M Loves Coachella pop-up shop με τα πιο χαρακτηριστικά κομμάτια της ομώνυμης συλλογής. Το άλλο θα είναι το Desert Vibes Select Shop στο κέντρο της σκηνής ώστε οι επισκέπτες να κάνουν τις αγορές τους εύκολα και γρήγορα μέσω ενός lookbook που θα έχει εγκατασταθεί σε iPads.
Η υπεύθυνη επικοινωνίας της H&M για τη Βόρειο Αμερική, Marybeth Schmitt, εκφράζει τον ενθουσιασμό της εταιρείας για τη συνέχιση της συνεργασίας της εταιρείας με το μουσικό φεστιβάλ. «Είναι η δεύτερη χρονιά της συλλογής H&M Loves Coachella κι η έβδομη που η εταιρεία είναι χορηγός του φεστιβάλ. Η συνεργασία αυτή είναι η απόδειξη πως ο συνδυασμός μουσικής και μόδας έχει μία αδιαμφισβήτητη δυναμική».
Και κάπου εδώ ερχόμαστε πίσω στην Ελλάδα με μία μικρή γεύση… ζήλιας για την ιδιαίτερη αυτή πρωτοβουλία!
Από την Αντιγόνη Αδαμοπούλου