Παγκοσμίως αναγνωρισμένη makeup artist, η Pat McGrath, μεταλαμπαδεύει το όραμα, την τεχνογνωσία και την πολυετή εμπειρία της στον οίκο Louis Vuitton για τη δημιουργία ενός νέου πολυτελούς brand με προϊόντα μακιγιάζ με τίτλο “La Beauté Louis Vuitton”. H συνεργασία Louis Vuitton x Pat McGrath αποτυπώνει το πρωτοποριακό επιχειρηματικό εγχείρημα του οίκου για εκλεκτά προϊόντα που υπόσχονται να μείνουν στην ιστορία. “Χρειαστήκαμε σχεδόν τέσσερα χρόνια για να δημιουργήσουμε τις φόρμουλες. Θέλουμε να παρουσιάσουμε στο κοινό κάτι που δεν έχει ξαναδεί όσον αφορά την απόδοση, τη διάρκεια και τις αποχρώσεις” ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τoυ οίκου Pietro Beccari σε συνέντευξή του στο WWD.

Μεταπηδώντας από τον κόσμο της αρωματοποιίας στα καλλυντικά
Το εμβληματικό αποτύπωμα του οίκου Louis Vuitton, επεκτάθηκε από τη μόδα και στην αρωματοποιία. Πλέον, η φίρμα μετρά πάνω από 30 αρωματικές δημιουργίες με τα Imagination, L’Immensité, Ombre Nomade και Attrape-Rêves να βρίσκονται ανάμεσα στα best-sellers. “Πουλάμε προϊόντα μόνο στα δικά μας καταστήματα. Το γεγονός ότι έχουμε μεγάλο κέρδος με τόσο μικρή διανομή, μας έδωσε το έναυσμα να επεκταθούμε από τα αρώματα και σε άλλες κατηγορίες καλλυντικών” σημείωσε ο Pietro Beccari.
“Επενδύσαμε σε καινοτόμες φόρμουλες και συσκευασίες, κάνοντας κάτι που πιθανότατα άλλοι δεν μπορούν να αντέξουν. Φροντίσαμε να αγγίξουμε την κορυφή, συνδυάζοντας τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας με σύμμαχο τις σπουδαίες γνώσεις της Pat McGrath”. Ο οίκος Louis Vuitton, βασίζεται σε ένα ευρύ δίκτυο εργαστηρίων και μονάδων παραγωγής της μητρικής εταιρείας LVMH, της οποίας ο τομέας αρωμάτων και καλλυντικών περιλαμβάνει μάρκες όπως οι Guerlain, Parfums Christian Dior, Maison Francis Kurkdjian, Aqua di Parma και Make Up For Ever. Οι οργανικές πωλήσεις στον συγκεκριμένο τομέα αυξήθηκαν κατά 4% πέρυσι, φτάνοντας τα 8,42 δισ. ευρώ.

55 Lipsticks, 10 balms & 8 σκιές ματιών
Τα lipstickss, τα balms και οι σκιές ματιών Louis Vuitton x Pat McGrath παραμένουν ακόμη καλά κρυμμένες και αδημονούμε να μάθουμε περισσότερα. Το μόνο hint που έχουμε προς το παρόν είναι ότι τα προϊόντα θα περιέχουν έντονο στοιχείο “αφήγησης”. Ο Beccari εξήγησε ότι τα αρχικά (LV) του οίκου, όταν διαβαστούν ως ρωμαϊκοί αριθμοί, αντιστοιχούν στον αριθμό 55 -εξού και οι 55 αποχρώσεις κραγιόν κατά το λανσάρισμα. Επιπλέον, τα ταξίδια είναι καταλυτικός παράγοντας έμπνευσης για την αφήγηση ιστοριών μέσα από χρώματα και συστατικά που θα εμπεριέχονται στα προϊόντα μακιγιάζ.
“Τα beauty λανσαρίσματα θα συνοδεύονται από δερμάτινες θήκες & κουτιά”
Ο Beccari, υπογράμμισε, ότι o oίκος Louis Vuitton παρουσίασε τα πρώτα αρώματα σχεδόν έναν αιώνα πριν, αναφερόμενος στο Heures d’Absence του 1927 και Je, Tu, Il του 1928. Περίπου την ίδια εποχή, ο οίκος πολυτελείας λάνσαρε βούρτσες μαλλιών, πούδρες, καθρέφτες και βαλιτσάκια αποθήκευσης καλλυντικών. Ανάμεσα στα ξεχωριστά κομμάτια συγκαταλέγονται το Le Milano, ένα σετ μακιγιάζ για τη σοπράνο Marthe Chenel, καθώς και μια θήκη καλλυντικών για τον Πολωνό συνθέτη Ignacy Jan Paderewski.
Με βάση αυτό το ιστορικό αρχείο, ο οίκος ακολουθεί μακροπρόθεσμη στρατηγική και για το La Beauté Louis Vuitton. “Δίνουμε στον εαυτό μας το χρόνο να εδραιώσει αυτές τις σειρές με επιτυχία. Η ομορφιά είναι μια μεγάλη κατηγορία, οπότε θα ακολουθήσουν πολλές ακόμη κυκλοφορίες τα επόμενα πέντε χρόνια. Επιπλέον, τα beauty λανσαρίσματα θα συνοδεύονται από συμπληρωματικά προϊόντα, όπως θήκες μεταφοράς, κουτιά και μικρά δερμάτινα είδη.”

“Κάθε φόρμουλα αποτυπώνει την καλλιτεχνία που ορίζει τον οίκο Louis Vuitton”
Η Pat McGrath σίγουρα δεν είναι άγνωστη στον οίκο Louis Vuitton, αφού έχει επιμεληθεί το μακιγιάζ για τον Nicolas Ghesquière από τότε που ανέλαβε ως καλλιτεχνικός διευθυντής των γυναικείων συλλογών το 2014. Πιο πρόσφατα, έχει συνεργαστεί με τον Pharrell Williams, ο οποίος ανέλαβε ως δημιουργικός διευθυντής για τις ανδρικές συλλογές το 2023. “Είναι αληθινή τιμή. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη”, δήλωσε η McGrath κατά τη διάρκεια της συνέντευξης στο WWD. “Στoν οίκο Louis Vuitton, η ομορφιά ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία: Σχεδιασμός που είναι σχολαστικά επιμελημένος και βαθιά μελετημένος. Ένα μοναδικό, προσωπικό ταξίδι εξερεύνησης” τόνισε η δημοφιλής makeup artist
“Αν το σκεφτείτε, ο οίκος Louis Vuitton έκανε επανάσταση στα ταξίδια. Τώρα θα φέρνει επανάσταση και στον κόσμο της ομορφιάς. Κάθε χρώμα, κάθε υφή, κάθε φόρμουλα δημιουργήθηκε με την ακρίβεια και την καλλιτεχνία που ξέρουμε ότι ορίζει τον οίκο. Για παράδειγμα ένα lipstick θα είναι συλλεκτικό κομμάτι που θα δίνει την αίσθηση μιας τσάντας ή ενός μπαούλου” ανέφερε η Pat.
“Παρόλο που έχω 80 βαλίτσες γεμάτες με προϊόντα μακιγιάζ, η αγορά καλλυντικών δεν είναι αρκετά κορεσμένη. Υπάρχει πάντα χώρος για να επαναπροσδιορίσεις την πολυτέλεια, να δημιουργήσεις κάτι εξαίσιο, ουσιαστικό και διαχρονικό. Όλες οι ηλικίες παθιάζονται με την ομορφιά οπότε θεωρώ πως υπάρχει πολύς χώρος για νέα πράγματα” απάντησε McGrath ερωτηθείσα για τις φιλοδοξίες που έχει από το brand La Beauté Louis Vuitton.
Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.